Допомога у відкритті бізнесу Продаж м'якого Морозива Компанія «Солодкий острів» утворена спочатку 2009 року на базі 1-го з бізнес-проектів Оренбурзької регіональної багатогалузевий асоціації «Маркет-56» і здійснює роботу в наступних головних напрямках: Поставка обладнання для виробництва м'якого морозива та коктейлів. Роздрібна торгівля м'яким морозивом та молочними коктейлями. Поставка інгредієнтів для виробництва м'якого морозива та коктейлів. Постачання різного устаткування для оснащення кафе, їдалень, ресторанів, вуличних кіосків і палаток, торгових точок (апарати для виробництва солодкої вати, попкорна, соків, гарячих кукурудзи, кави, шоколаду і ін.) Розробка бізнес проектів та проведення рекламних досліджень у сфері громадського харчування і торгівлі. Про ринок м'якого морозива та обладнання для його виробництва Ринок виробництва та реалізації м'якого морозива в Росії і країнах СНД в поточний час є зростаючим, а, за словами маркетолога зі світовим ім'ям Джека Траута, бізнес необхідно робити на зростаючих ринках. У багатьох зарубіжних країнах, а особливо в США, цей ринок розвинений здавна і вважається високорентабельним. М'яке морозиво російською ринку представлено лише в мізерній обсязі. Мережа ресторанів Макдональдс виробляє і реалізує таке морозиво та коктейлі, також інші розрізнені малочисельні торгові точки за деякими містечках Росії та СНД. Але за смаковими якостями та споживчими перевагами м'яке морозиво займає найбільш вигідне становище, ніж жорстке. Це пояснюється тим, що російською ринку після 90-х років минулого століття фактично припинилося створення апаратів для виробництва м'якого морозива. Крайній вітчизняне підприємство (Уральський електромеханічний комбінат у г.Новоуральск, Свердловської області) припинив випуск таких апаратів серії М-10 і М-15 в 2009 році. І навіть не треба і говорити про те, що зарубіжні аналоги ж-бренди, такі як наприклад фрізери зі США (Eleсtro Freezе, Stoelting, Taylor, Saniserv), Італія (Carpigiani, Coldelite, Gel-Matic, Ott Swiss Freezer, Corema), надзвичайно дорогі для малих компаній торгівлі і, особливо, для початківців бізнесменів. Вартість на такі новітні апарати починається від 8 тисяч євро / баксів. Старі можна придбати дешевше, але справжню величину їх зносу (кількість зроблених порцій) важко оцінити на відміну від пробігу автомобіля, який хоч якось може оголосити про можливе зносі агрегатів. Тому покупка уживаних апаратів несе в собі великий ризик. Ринок природно швидко пристосовується до будь-яких умов і тому в останні роки в продажу стали з'являтися апарати для виробництва м'якого морозива та коктейлів виробництва Китай (Oceanpower, Hommy, Spaceman та інші) та Кореї (Koreco та інші). Це обладнання повторює закордонне точно так само як майже всі інші промислові продукти відомих брендів. Різниця природно є, але не сильно принципова, в той час як у вартості різниця як раз-то принципова в 3-5 разів в найменшу сторону. Разом з тим як, наприклад, і китайські авто - копії європейських і американських концернів, виготовлені за їх технологією і з впровадженням в їх головних агрегатів забугорного виробництва, відрізняються між собою за якістю, так і апарати для виробництва м'якого морозива виробництва Китаю або Кореї різняться друг від одного. Беручи до уваги дані численних рекламних досліджень ринку м'якого морозива, проведених нами самостійно була виявлена ??тенденція зростання даного сектора роздрібної торгівлі на 230-370% раз на рік, при насиченні ринку в поточний час в середньому на рівні від 1 до 7% за різними регіонам. Всі знаютьте, що відповідно відбувається аналогічне зростання попиту на обладнання, супутні речовини і матеріали. Маючи великий досвід на цьому ринку, ми сформували збалансований варіант по категорії вартість / якість і пропонуємо на ринок обладнання, що випускається під маркою BQ. Про конкурентні переваги компанії з обладнання для м'якого морозива Компанія «Солодкий острів» має власний веб-сайтP www.sladky-ostrov.ru, працює з різними брендами і партнерами (США, Італія, Китай, Корея). Основний упор виготовлений на продаж «білого» обладнання виробництва Китаю конкретно від заводу-виробника як більш конкурентоспроможного у власній категорії по хорошому співвідношенню ціна-якість. Всі давно знають те, що на відміну від інших компаній, які ввозять на ринок Росії та країн СНД схожу продукцію, Солодкий півострів має ряд істотних переваг, а конкретно: Поставки через сухопутний кордон жд методом дозволяє компанії «Солодкий острів» забезпечити найнижчі ціни на території Росії та держав СНД. У той час як основний трафік продукції потрапляє в Росію морським методом через океан і растормаживается на Балтиці, що призводить до подорожчання устаткування і підвищенню термінів поставок. Рівна робота з заводом виробником забезпечує гарантію уникнення покупки підробок, так званої «сірої» продукції, яка зовні нічим не різняться від унікальних моделей, що поширена в поточний час Наявність даної гарантії на обладнання та здібності післягарантійного сприяння за рахунок незмінного наявності на складі головних вузлів і агрегатів дозволяє встановлювати з клієнтом тривалі справи і здійснювати подальші повторні реалізації апаратів *. Вопросци та Відповіді бізнес, м'яке морозиво, фризер для виробництва м'якого морозива, консистенції для м'якого морозива, створення м'якого морозива Крайні Підприємництво Статті Російські магазини відрізняються від західних, а переваги покупців-росіян різняться від уподобань зарубіжних покупців! Все це накладає відбиток і на дієві прийоми в області грамотної викладки продукту в торговому залі магазину. І навіть не треба і говорити про те, що в статті наведено практичні поради щодо створення дієвої викладки в магазині. Варіант доп заробітку або добре розпоряджаємося офісним сміттям. Викидаючи чернетки в урну, ми ніколи не замислюємося про їх майбутню долю. А Для вас не приходило в голову, що на цих картонних відводах Вашої офісної життєдіяльності можна ще й заробити? Як зрозуміло, лише 20% відкрилися компаній після року існування продовжують свою діяльність. Інші 80%, на жаль, за будь-яких причин припиняють власний бізнес. Мало хто знає те, що так чому ж це відбувається? Що не враховують підприємці при організації власної справи? І які небезпеки застерігають їх на шляху? Спробуємо розглянути головні моменти, які сприятимуть уникнути безлічі помилок при організації власного бізнесу. Стаття розповідає про прибутковому сільськогосподарському бізнесі заснованому на вирощуванні картоплі за голландською технологією із застосуванням дієвих способів боротьби з посухою. Всі знають те, що отримати 400-500 кг картоплі з однієї сотки зараз - це дійсність. Я поліз в Інтернет. Лазив по всіх веб-сайтів, де є ідеї для бізнесу, але нічого на мене не було. Виникла спортивна злість: «Я що, жахливіше їх? Бізнес не поставлю? Так. стривайте-». У цьому бізнес плані наведені головні статті витрат на компанію бізнесу, небезпеки та поради з організації господарства. Головні поради щодо проведення презентації компанії, здібностей, продукту засновані на особистому досвіді для зростання товарообігу та зростання організації. У статті запропоновано вибірка інформаційних статей готельного ринкуподобової оренди містечка Новосибірська, розміщених відділом аналітичних досліджень Бюро Квартир 54.ру у весняну пору 2011 року. Додати новітній коментар
|