Мій сайт Середа, 04.12.2024, 21:40

Вітаю Вас Гість
RSS

Головна | Реєстрація | Вхід
«  Липень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу
---------
Архів записів
Друзі сайту
Головна » 2011 » Липень » 24 » індивідуальності грошей організації малого бізнесу
20:53
індивідуальності грошей організації малого бізнесу

Реферат на тему "індивідуальності грошей організації малого бізнесу" Диплом на тему індивідуальності грошей організації малого бізнесу завантажити

1.4.7 Особливості податкової політики країни стосовно діяльності малого компанії

1.4.8 Високоякісні властивості російського малого компанії

2.1 Аналіз складу, структури і динаміки майна компанії

2.1.1 Аналіз та риса структури активу балансу компанії

2.1.2 Аналіз складу, структури і динаміки основного капіталу

2.1.3 Аналіз складу, структури і динаміки оборотних активів

2.2 Аналіз джерел фінансування майна компанії

2.2.1 Аналіз складу, структури і динаміки джерел формування майна

2.3 Розрахунок і оцінка грошових коефіцієнтів ліквідності і платоспроможності компанії

2.3.2 Оцінка і аналіз грошових коефіцієнтів ліквідності

2.4.2 Оцінка грошових коефіцієнтів ринкової стійкості

2.6.1 Оцінка ділової активності методом співвідношення темпів зростання головних характеристик

2.6.3 Розрахунок і оцінка характеристик оборотності оборотних коштів

2.6.5 Розрахунок і оцінка характеристик оборотності дебіторської та кредиторської заборгованості

Найближчим часом в Росії дозріло досить суворий питання: хто займе місце зараз розпадаються великих монополістичних компаній, що відносяться як до важкої, так і до інших більш принциповим галузях індустрії? Відповідь здається звичайним лише на 1-ий погляд: заповнити звільнене місце структурами, знову утворилися за рахунок великих вкладень в понівечені розпалися зв'язками муніципальні компанії. Але по суті все ще важче. Було б погано, якби ми не відзначили те, що кошти вкладаються, час йде, а підсумок дорівнює нулю. А справа все в тому, що керівники компаній, розпещені несамостійною життям в країні, де ніхто ні за що не відповідає, ніяк не можуть відшукати ту пружність у прийнятті рішень, якої їм так не вистачає. Муніципальні компанії в нашій країні, на жаль, поки що не можуть працювати в середовищі розвитку конкуренції, науково-технічного прогресу, нормалізації дій ціноутворення, поступового звільнення від тенденцій до занепаду і т.д. Тому треба віддати свободу для розвитку компаній малого бізнесу. Само-собою зрозуміло, вони можуть віддати Росії потрібну насиченість ринку, тенденцію до стійкості цін, середу конкуренції, якої так не вистачало великим монополістам-гігантам, через що ж мучиться якість, а процес впровадження новітніх технологій постійно був загальмований.

Хто ж на даний момент може підтримати російську економіку? Це справа і необхідно дати в руки маленького та середнього підприємництва. Економічно це вигідно, так як виникнення величезного числа компаній призведе до виникнення нових робочих місць. Малим підприємством легше управляти в умовах нестабільного курсу національної валюти, ну і це принесе справжні кошти до бюджету не тільки центру, та й регіонів, що особливо важливо, беручи до уваги виділення Столиці та великий занепад суб'єктів Російської Федерації. Необхідно відзначити те, що і одним із самих основних переваг буде те, що виникнення малого та середнього бізнесу неминуче веде до виникнення конкуренції на російському ринку, чого ж так не вистачало економіці Росії на крайніх кроків розвитку, що призвело до створення монополій і зосередження влади, як політичної, так і економічної, в руках маленький групи людей, які володіли великими капіталами.

Мета курсової роботи - провести аналіз системи грошей малого підприємництва та причин впливу на неї.

- Вивчити умови, причини розвитку малих компаній в Росії;

- Проаналізувати муніципальні заходи підтримки малого підприємництва;

- Виявити переваги і недоліки розвитку малого бізнесу в Росії;

- Проаналізувати грошікомпаній малого бізнесу і їх індивідуальності;

- Знайти шляхи поліпшення грошової системи на підприємствах малого бізнесу.

Предметом аналізу є дослідження грошей компаній малого бізнесу і проведення аналізу фінансового стану компанії (за варіантом).

У сучасний період переходу від планової економіки до ринкового господарства особливого значення набуває розвиток середнього та малого підприємництва, малого бізнесу. Конкретно малі компанії, які не потребують великих стартових інвестицій і гарантують найвищу швидкість обороту ресурсів, здатні більш швидко та економічно вирішувати труднощі реструктуризації економіки, формування і насичення ринку споживчих продуктів у критеріях дістабілізаціі економіки та обмеженості грошових ресурсів.

Мале підприємництво, оперативно реагує на зміну кон'юнктури ринку, надає економіці потрібну пружність. Малі компанії здатні оперативно реагувати на зміни споживчого попиту і за рахунок цього забезпечувати потрібну рівновагу на споживчому ринку. Малий бізнес вносить значущий внесок в формуванні конкурентоспроможної середовища. Це один з провідних секторів, багато в чому визначає темпи економічного зростання, стан зайнятості населення, структуру і якість валового національного продукту.

Розвиток малого і середнього бізнесу несе в собі безліч перспектив:

- Підвищення числа власників, а означає, формування середнього класу - головного гаранта політичної стабільності в демократичному суспільстві;

- Зростання дещиці економічно активного населення, що нарощує доходи людей і згладжує диспропорції у добробуті різних соціальних груп;

- Створення нових робочих місць з відносно низькими витратами, особливо в сфері обслуговування;

- Підготовка кадрів за рахунок використання працівників з обмеженим формальним освітою, які отримують свою кваліфікацію на місці роботи;

- Ліквідація монополії виробників, створення конкурентноспроможної середовища;

- Поліпшення зв'язку між різними секторами економіки.

Необхідно зазначити, що економічний ризик у сфері малого підприємництва, зазвичай, вище і "життєвий цикл" малих компаній традиційно коротше, ніж великих компаній. Навіть у благополучних промислово розвинених країнах маленькі компанії відчувають цілий ряд відповідних проблем.

Так, малі компанії найчастіше програють великим у боротьбі за кредити. Банки відмовляють малим фірмам в позиках, а якщо і дають то під високі відсотки, що призводить до зростання сібістоімості продукції та ускладнює модернізацію виробництва через недоліку засобів. Маленькі компанії жахливіше великих управляються з експортними та грошовими операціями, маркетингом, як а саме дослідження попиту на свою продукцію, так і проведення маркетингових кампаній. Вони частіше відчувають недолік в кваліфікованій робочій силі і більше чутливі до стану економічного середовища: якщо у зв'язку з інфляцією рівень витрат випереджає рівень доходів, компанія неминуче зазнає краху. Сувору проблему для малих компаній представляє імітування діяльності. Тільки частина з їх здійснює виробниче імітування.

Говорячи про роль малого бізнесу, слід виділити, що малі компанії - це побічна сфера економіки. Зверніть увагу на те, що малий бізнес обмежено включається в господарську структуру, конкурентне середовище і в публічне поділ праці. При цьому роль його в сучасному динамічному житті неухильно зростає. Як вказує досвід розвинених країн, якщо в минулому малі компанії створювалися, як підсумок завзяття майже всіх відкрити власну справу, то в поточний час створення малих компаній часто ініціюється великими компаніями, які доручають їм вести окремі види виробництва або встановлювати тісні зв'язки з ринком. Треба сказати те, що частина маленьких і середніх компаній включена через контрактну і субконтрактних системи, через системуфранчайзингу у великі виробничі комплекси, і величезні компанії є клієнтами малих компаній, а крайні - постачальниками для величезних.

Конкретно роль малого бізнесу виявляється в тому, що його розвиток сприяє:

Створення нових робочих місць - це важливий фактор, який несе в собі розвиток малого бізнесу. Фактор, не тільки лише забезпечує засобами до існування значну частину населення, та й сприяє стабілізації обстановки в суспільстві. Так, найбільш 7 млн. малих компаній США забезпечують роботою більше 100 млн осіб.

Інша важлива сторона діяльності малих компаній - це впровадження новітніх продуктів і послуг. Само-собою зрозуміло, заслуги малого бізнесу в даній області торкнулися створення безпечних бритв, електронних наручних годинників, вертольотів, нержавіючої сталі, копіювальних апаратів і багато чого іншого. Необхідно відзначити те, що в США, наприклад, малий бізнес виробляє більше 60% усіх послуг, половину всієї продукції і практично половину всіх ідей і нововведень.

Крім того, що малі компанії вводять новітні продукти і забезпечують робочі місця, вони грають важливу роль в діяльності великих компаній, займаючись збутом їх продукції, обслуговуванням, постачанням. А саме, величезні здібності для реалізації продукції великих компаній через мережу маленьких компаній має франшиза.

Франшиза, або ліцензія, дає можливість застосовувати марку великій компанії і продавати її товари чи сервіси в певному регіоні.

Нарешті, майже всі малі компанії з'являються і є тому, що здатні задовольняти особливі потреби клієнтів. Наприклад, природно, що для ремонту стародавніх годин, антикварних виробів і т.п. створюються малі компанії.

Таким чином, малий бізнес забезпечує потрібну мобільність в умовах ринку, робить глибоку спеціалізацію і розгалужену кооперацію виробництва, без чого ж немислима його висока ефективність.

Конкретного визначення малого бізнесу немає. Традиційно його пов'язують з обсягом діяльності та чисельністю працюючих на підприємстві. Необхідно відзначити те, що в Російській Федерації цей аспект не схожий для різних галузей економіки. Граничні рівні чисельності (у середньорічному обчисленні) у різних сферах діяльності, встановлені Законом України «Про держ підтримки малого підприємництва в Російській Федерації», наведені в таблиці 1.1

Таблиця 1.1

У різних країнах в реальний момент вживаються різні аспекти при віднесенні організацій до компаній малого бізнесу. У Четвертої директиви Ради Європи виділено чотири головні аспекти для визнання організацій як малих компаній:

1. Котирування акцій на біржі. Акції малого компанії не можуть котируватися на біржі. В іншому випадку таке підприємство належить до великих незалежно від того, чи задовольняє воно аспектам, наведеним нижче.

Для віднесення організації до суб'єктів малого підприємництва вона протягом 2-ух наступних один за одним звітних періодів зобов'язана задовольняти в обов'язковому порядку першому аспекті і хоч якимось двом з 3-х крайніх критеріїв.

Більшість держав Євро союзу вже прийняли належні закони, якими розповсюдили дію Четвертої директиви на свої місцевості (хоча специфічність є у майже всіх держав, відмінності від цих характеристик несуттєві).

Ті ж самі аспекти встановлені в Англії та Австралії. Винятки становлять лише Канада (де визначення малого компанії відсутній) і США. У цих країнах аспекти віднесення до малих компаніям наступні:

4. Треба сказати те, що є дочірнє підприємство, велика частина капіталу якого належить материнської компанії.

Як видно з наведених даних, Наша батьківщина є єдиною з розглянутих держав, де відсутні вартісні аспекти віднесеннякомпаній до суб'єктів малого підприємництва. Відсутність такого аспекту можна вважати пропуском нашого законодавства. У той же час диференціація кількості працівників залежно від виду діяльності організації повністю виправдана. Наприклад, виручка від продажів організації оптової торгівлі з п'ятьма працівниками може в кілька 10-ів і навіть сотень разів перевершувати оборот організації, що надає побутові сервіси популяції, з цим же числом службовців.

Мета гос підтримки бізнесу - створення рівних критерій для всіх об'єктів господарювання, зайнятих у сфері бізнесу, також вираніваніе предпріімательскіх структур в порівнянні з іншими сферами суспільного виробництва. Особливо в такий підтримки потребує маленький і середній бізнес.

Росія, як самостійне уряд гарантує зараз всім бізнесменам, незалежно від обрання ними організаційних форм підприємницької діяльності, рівні права створює рівні можливості для функціонування, доступу до матеріально - технічіскім, грошовим, трудових, інформаційних, природних та інших ресурсів, за умови виконання робіт і поставок для муніципальних потреб.

Муніципальна політика бізнесу в Росії здійснюється на базі закону "Про підприємництво".

Дані положення закону стали відправною точкою стимулювання, створення компаній, компаній, особливо малих форм бізнесу. Так за даними Мінфіну в Росії в 1992 році зі зроблених компаній 88,8% знову зареєстрованих і лише 11,2% створених шляхом реорганізації працюючих. Із загального числа маленьких компаній лише 18,8% являються чесних, 0,3% - викуплених трудовими колективами. Більшу питому вагу займають компанії, компанії з виробництва продуктів народного вжитку - 18%, лад і ремонтно - технологічні - 17%, науково - впроваджувальні - 10%, з виробництва будматеріалів - 15,7%, з виробництва та переробки сільськогосподарської продукції 14,4 %.

Підтримку виробництва маленького та середнього бізнесу здійснюють муніципальні органи управління, які мають особливі служби, органи регіонального та месной управління, м також держадміністрації.

Спеціальним органом гос підтримки бізнесу в Росії являетс Муніципальний комітет Росії зі сприяння малим компаніям і підприємництва, Держпідприємництво Росії, з належними структурами на місцях.

індивідуальності грошей організації малого бізнесу Завантажити дипломну роботу безоплатно
Переглядів: 424 | Додав: chords | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz