Персонал Для Ресторанного Бізнесу Ресторанний ринок у нашій країні крок за кроком рухається вперед, підкоряючись економічним законам попиту та пропозиції, також конкуренції за споживача, готового витрачати кошти на кулінарні шедеври і реальний сервіс. Дійсно, вже не 1-ий рік ресторанний ринок вказує значимий ріст - більше 20% в рік (а в секторі фаст-фуду, за оцінками різних фахівців, він становить більше 30%). P 1.Загальні огляд. Історія галузі. Сьогодення та майбутнє ринку праці ресторанної сфери і ринку праці професіоналів. P Обставин настільки бурхливого розвитку ринку кілька. Треба сказати те, що одна з них - збільшення попиту на сервіси схожих закладів, наближення до інтернаціонального рівня обслуговування. Середній москвич все частіше віддає перевагу домашній кухні ресторанний сервіс. Інша - усталений стереотип про привабливість цього бізнесу, який надає можливість отримувати нечуваний прибуток. У реальності ресторанний бізнес в усьому світі надзвичайно специфічний, а успіх залежить не стільки від розміру інвестицій, властивості кухні та інтер'єру, скільки від уміння ресторатора тонко відчувати конфігурації споживчих переваг і впору на їх реагувати. І все ж ентузіазм рестораторів до даного сектору ринку не тільки не слабшає, а зростає, чому сприяє і відносна фінансова стабільність в країні, і ненасиченість ресторанного ринку. P Які головні тенденції ресторанного ринку? В реальний момент у Москві переживають підйом закладу середнього цінового сектора, більше ресторанів, де середній чек на гостя становить близько $ 20-30, і основний прибуток в їх йде за рахунок прохідності. Ресторани починають розкриватися в спальних районах, і зараз їх жителям не неодмінно їхати в центр, для того щоб відпочити і розважитися. Безсумнівно, варто згадати те, що посеред концепцій більш популярні японська, італійська, східна, також пивна кухні. Любов росіян до пива, також зростання добробуту людей призвели до того, що в Москві зараз працює кілька 10-в пивних ресторанів і барів близько тисячі і пабів. P Відкриття ж новітніх елітних закладів відбувається не так часто, бо коло їхніх клієнтів уже фактично склався. Ресторани найвищої кухні можуть лише розділяти одну і ту ж клієнтуру, не створюючи новітній. І навіть не треба і говорити про те, що тому і ризик створення закладу із середнім чеком від 70 $ ще вище, ніж середньоцінового. Конкретно у зв'язку з цим зараз середньоціновий сектор ресторанного ринку особливо захоплюючий бізнесменам. Демократичні ресторани - найдинамічніший напрямок. Згідно з дослідженнями Magram MR, зараз оборот закладів, розрахованих на середній клас, становить 240 млн. баксів на рік - чверть від усього ресторанного ринку столиці. P Основна тенденція ринку - активний розвиток мережевих проектів. Звичайно ж, всі ми дуже добре знаємо те, що коли пару років тому цим відомий був в основному "Росінтер", то зараз майже всі ресторатори, переконавшись в успішності 1-го закладу, відкривають і 2-е, і третє ... А деякі спочатку націлені на мережеву стратегію. Також попит на корпоративне харчування народжує новітні пропозиції. Компанії, які на цьому спеціалізуються, зазвичай, надають аутсорсингові сервіси з організації ресторану або буфета досить непоганого рівня на підприємстві або в бізнес-центрі. Кейтерингове сервіс також переживає підйом. Крім кабінетів, де немає стаціонарної кухні, кейтеринг потрібен на різних виїзних банкетах і конференціях. P 2. Специ. P Ресторанний бізнес в усьому світі зазвичай займає 1-е місце по ризику бути розореним. І Наша батьківщина не виняток. Непоганий володар закладу знає, що вирішити цю проблему можна лише за допомогою висококваліфікованих кадрів. І навіть не треба і говорити про те, що чим солідніше посада, тим більше зобов'язань, вище вимоги. Відповідно, великий попит на кваліфікованого фахівця. P В системі продажівресторанних послуг бере участь весь персонал ресторану. Мало хто знає те, що тим більше, є головні фігури, здатні віддати найвірніші уявлення про гастрономії і рівень культури того чи іншого закладу. Мало хто знає те, що це керуючий і шеф-кухар. Через їх відбувається впровадження відповідної корпоративної культури в усі структури ресторану. Необхідно відзначити те, що але ми розглянемо позиції, які конкретно мають відношення до кухні і процесу приготування блюд. Це шеф-кухар, су-шеф, повар, кондитер і шеф-кондитер. P Яка ситуація на ринку праці цих професіоналів? Самі нерідко відкриваються вакансії в ресторанному бізнесі на нинішній день-офіціанти, кухарі, технічний обслуговуючий персонал. Треба сказати те, що за кількістю вакансій в кадровій пресі громадська картина попиту на ресторанні професії така: 1-е місце займають кухаря, 2-е офіціанти, третє-бармени. У числі самих важких для закриття вакансій ресторатори іменують вакансії офіціанта, кухаря, шеф-кухаря, шеф-кондитера і бармена. Таким чином, можна побачити, що труднощі з'являються в наборі персоналу всіх рівнів, але в ситуації з кухарями вона гостріша. P На даний момент на ресторанному ринку праці склався недолік лінійного персоналу. Не вистачає кухарів, що мають не тільки диплом про освіту, та й практичні навички, і бажання працювати. P Більша частина господарів підприємств громадського харчування вкладають суворі засоби в модульне обладнання власних виробництв, яке дуже потребує фахівців нового покоління. А у працевлаштовує шукачів часто відсутня потрібна спеціалізація: незважаючи на диплом про закінчення спец школи, новачок одразу не знає, з якого боку підійти до пароконвектомат, фритюрниці. P Престиж професії кухаря в суспільстві як і раніше низький. Необхідно підкреслити те, що коли в XVII-XVIII століттях - початку XIX ця професія в більшості європейських держав була пов'язана з найвищим публічним становищем, якщо в той час імена найкращих кухарів знала вся країна і вони заносилися, приміром, у Франції, в аннали історії , то за крайнє сторіччя вона стала масовою, рядовий. Було б погано, якби ми не відзначили те, що в Москві приблизно 25 кулінарних училищ, які випускають в рік близько 1500 кухарів. Безсумнівно, варто згадати те, що тим більше, велика частина рестораторів визнають цю категорію персоналу самої проблемної - не поганих кухарів відшукати важко. Тому, приміром, якісь ресторани (частіше мережеві) організують внутрішньофірмову систему навчання. P Кар'єрна драбина кухаря: кухар - бригадир кухарів - су-шеф - шеф-кухар. А взагалі, щоб стати реальним креативним кухарем, потрібно постійно дивитися за новенькими тенденціями і бути прихильником їжі. Звичайно ж, всі ми дуже добре знаємо те, що як сказав один відомий шеф-кухар, "потрібно бути допитливим людиною, завжди засовувати власний ніс в спеціальну літературу і чужі страви". Чим вишуканіше і різноманітніше ресторанне меню, тим вище цінується ресторан. Тому посаду шеф-кухаря надзвичайно потрібна. У його компетенції знаходяться не лише вопросци закупівлі товарів, технології приготування та подачі страв. Шеф-кухар - творча особистість, творець кулінарних шедеврів. Кандидату на таку вакансію краще мати за душею не лише вищий кухарський розряд, який можна отримати в інституті і підняти до вищого шостого за пару років роботи, а й здатність працювати якісно і відмінно, привносячи в бізнес новітні ідеї. На ринку праці досить багато хороших кухарів, але відшукати фахівця, який був би не тільки знавцем кухні, та й спецом в налагодженні та організації виробничого процесу, буває досить проблематично. P Професія кондитера зараз дуже потрібна, бо кондитерський бізнес набирає все величезні обороти. Ми рівномірно, крок за кроком виходимо на загальноєвропейський рівень. І дійсно, ще пару років тому професія кондитера не значилася творчо захоплюючій: населення країниповністю задовольняли елементарні ласощі, увінчані гостовскіх маргариновими трояндочками. Всі давно знають те, що зараз технології в кондитерському напрямку зазнали значні зміни, і це віддало можливість привносити у створення елементи творчої особливості майстрів. P На даний момент професія кондитера об'єднує здібності художника, модельєра-дизайнера, будівельника та архітектора. Представники перелічених професій працюють з готовим матеріалом: фарбами, глиною, цеглиною, тканиною, створюючи шедеври. А кондитер творить до того ж смак. Уявіть собі один факт про те, що він повинен зробити продукт, в якому зовнішня краса гармоніювала б зі смаковими властивостями. Якщо це вдається - народжується чарівництво кондитерів, якщо ні-настає розчарування. Неодмінно, кондитер повинен володіти фантазією, вміти відшукувати гідні уваги поєднання смаків і, звичайно, мати креативним потенціалом! Раз на рік кондитери найвищої кваліфікації беруть участь у численних виставках, конкурсах та олімпіадах, як міжнародних, так і загальноукраїнських, постійно підвищуючи свою майстерність і осягаючи досвід європейських кондитерських шкіл. P Ніжні тістечка, повітряні десерти, легкі муси, свіжоспечені штруделі і чизкейки, казкової краси тортики, різнокольорові цукерки ручної роботи, трюфелі і морозиво - весь цей феєрверк солодких виробів можна відшукати зараз в кафе-кондитерських, кав'ярнях, майже всіх ресторанах. А задає тон всьому цьому достатку шеф-кондитер. Мало хто знає те, що в останні два роки відшукати таких навчених професіоналів особливо важко. І пов'язане це з тим, що число кондитерських компаній найближчим часом значно зросла, вибір робочих місць став більше, плинність кадрів підвищилася: майстри мігрують туди, де дають кращі умови. P Таким чином, більш потрібні зараз в сфері ресторанного бізнесу специ, основний капітал яких-кваліфікація, які готові трепетно ??і майстерно діяти в звичайних і незвичайних ситуаціях. P 3.Подбор персоналу, методи вербування персоналу роботодавцем. P При підборі кадрів ресторатори вживають різні напрямки. Всі давно знають те, що кандидатів відшукують, використовуючи особисті зв'язки (-по знайомству-), за оголошеннями, за допомогою кадрових агентств, без допомоги інших розміщуючи оголошення в ЗМІ, засобом системи переманіванія.Трудності підбору персоналу вищої та середньої ланки ресторатори найчастіше воліють вирішувати самостійно: відшукувати в колі власних знайомих або через ті ж кадрові агентства. P Лінійних працівників більшою мірою набирають по оголошеннях або ж скориставшись гос службою центру зайнятості населення. P У кожному варіанті підбору персоналу є свої плюси і мінуси. Так, підбираючи спеца-по знайомству-, ресторатор більшою мірою впевнений у його професіоналізмі і порядності. Але при всьому цьому як у працівника, так і в роботодавця виникають моральні незручності. У першого може з'явитися відчуття, що він чимось повинен. А роботодавцю - у випадку, якщо його людина не влаштовує - буде важко його звільнити. P Варіант-з вулиці-- більш ризикований, тому що він не дає повністю ніяких гарантій: сходу дізнатися рівень підготовки фахівця важко. Природно, в даному випадку свою роль зіграють виставлені поради. Але систему рад можна розглядати двояко. Мало хто знає те, що іноді буває, що людина пішла з колишнього місця роботи, так як йому там не платили зарплату, і в помсту йому видали негарну характеристику. Треба сказати те, що або навпаки: щоб позбутися від огидного спеца, при звільненні з колишнього місця роботи йому дають блискучу рекомендацію - тільки б той не повертається. Зверніть увагу на те, що в даному випадку, особливо при роботі з середнім і вищим ланкою, незайвою буде перевірка минулого цих людей. Такі сервіси можуть надати якісь пристойні спец кадрові агентства, які є бездоганним варіантом підбору кадрів. P Але статистика вказує, що в кадровіагентства по підбору персоналу звертаються не так то й більшою мірою за спецами вищої і середньої ланки (директорами, завідуючими створенням, шеф-кухарями, шеф-кондитерами). Компанії середнього та малого бізнесу через грошових обмежень не в змозі оплачувати сервіси агентств і кваліфіковано вирішувати кадрові труднощі. Хоча найближчим часом ресторатори і цієї ланки прийшли до усвідомлення, що успіх закладу визначається кваліфікацією і рівнем підготовки персоналу. P У мережевих структурах, звичайно, підбором кадрів займається відділ персоналу. HR-и вирішують кадровий питання відсотків на 70-80, при всьому цьому за якимись складнішими позиціями звертаються в агентства або діють через знайомих. P Який спосіб пошуку професіоналів можна вважати хорошим для ресторанного бізнесу? На цей рахунок у професіоналів немає єдиної думки - кожен метод має і плюси, і мінуси. Майже завжди вибір залежить від особливостей вакансії, яку потрібно закрити. Само-собою зрозуміло, в ресторанному бізнесі, де майже все тримається на особистих зв'язках і настановах, на найвищі позиції за краще брати "власних" людей, або тих, хто в змозі уявити надзвичайно відмінні поради. Тому кращі вакансії не постійно потрапляють у відкриті ресурси, доступні більшості претендентів. Зверніть увагу на те, що в мережевих ресторанах намагаються виростити персонал всередині свого підприємства .. З ними проводять спеціальні тренінги, направляють їх на стажування, і до моменту відкриття новітнього ресторану роблять вибір на користь 1-го з кандидатів. P У той же час в ресторанному бізнесі особливо поширені хед-хантинг, тому що на майже всі позиції існує найвищий, практично ажіотажний попит. А штучних професіоналів ресторанам, які працюють в одній ціновій категорії і з однією кухнею, доводиться просто перекуповувати один у одного. Тому ім'я роботодавця розкривається кандидату тільки після того, як він по-справжньому зацікавиться вакансією. І дійсно, що стосується проф рекрутингу, то, за оцінками фахівців, суворих спеціалізованих агентств, копітко перевіряючих поради та ступінь відповідності кандидатів вимогам, що пред'являються, на столичному ринку на даний момент менше 10-ка. Але конкретно вони можуть з меншими втратами часу та коштів закрити ту або іншу позицію в будь-якому ресторані. P 4.Требованія роботодавців та кваліфікація претендентів. P Ресторанний бізнес зростає надзвичайно стрімко, так само швидко зростають і вимоги до персоналу. Дуже хочеться підкреслити те, що ж добре підібраний персонал-гарантія успіху компанії в цілому. P Вимоги, що ставляться роботодавцями до кандидатів, можна охарактеризувати наступним чином, починаючи з нижчих щаблів: Повар. Потрібно середнє особливе утворення, часто-досвід роботи. Вікові рамки від 20 до 50 років. Дуже хочеться підкреслити те, що роботодавець, зазвичай, просить наявність досвіду роботи від 2 років, час від часу вузенькою спеціалізації (наприклад, пізнання технології приготування страв на мангалі, суші) або пізнання певної кухні. Істотно нижче вимоги до кухарів фаст-фудів та корпоративних їдалень: час від часу просто досить вміти готувати у величезних обсягах, працювати з напівфабрикатами і знати санітарні норми. P Су-шеф. Часто буває важко відшукати непоганого су-шефа, в обов'язки якого заходить повне управління дією кухні. Насправді справи, це завідувач створенням, конкретний заступник шефа. Вікові рамки от25 до 45 років; з вимог, що пред'являються до цього спецу, основними є профільна освіта, наявність досвіду роботи, вміння складати меню, здатності управління та калькуляції. P Шеф-кухар. Зверніть увагу на те, що особа, що грає на кухні «першу скрипку», що контролює виробничі процеси на кухні ресторану. Традиційно шеф-кухарів ділять на творців і організаторів. Першого є «генератором» новітніх ідей, рецептур, професійним винахідником тонкощів меню, але не постійно успішноорганізовує виробничий процес і мучиться від браку властивостей, потрібних при навчанні персоналу та передачі досвіду. Було б погано, якби ми не відзначили те, що тому попит на професіоналів, які поєднують в собі кулінарну креативність та управлінські властивості, перевершує пропозицію. P Бездоганна мета будь-якого управління людьми - це досягти моменту, коли персонал починає контролювати сам себе, задачка непоганого шеф-кухаря-управлінця - навчити цьому. Уявіть собі один факт про те, що навчить - може займатися творчістю: знаходити новітню їжу, винаходити неждані гарніри, відшукувати гармонійне поєднання товарів на тарілці - за кольором, смаком, відповідності інтер'єру ресторану. Не навчить - доведеться менторствовать, дивитися за тим, щоб працівники працювали на совість. Поєднати в собі і творця, і менеджера - одна з передумов найвищого професіоналізму шеф-кухаря. Також йому ставиться в обов'язки не погане уявлення про продуктовому ринку. У більшості закладів закупівлями займається менеджер, контактує безпосередньо з постачальниками, та й шеф-кухар повинен уміти "прощупати" продукт, його високоякісні властивості. Як наслідок, зобов'язаний мати обгрунтоване світогляд, - чи адекватна вартість, адже конкретно він буде несе відповідальність за завищену собівартість придуманого страви. P У наші дні, коли ресторани виживають за рахунок власної унікальності, шеф-кухар зобов'язаний мати і представницький вигляд, кухарський спектр, артистизм. Помітний приклад: шеф-кухар сам представляє поважному гостю свою страву. Ця прекрасна традиція веде своє походження від давньоримських тратторій, де власник був відразу і шеф-кухарем. Вимоги доповнюються наявністю вищого проф освіти, стажем роботи в області ресторанного бізнесу більше 3-х років, умінням складати меню і концепцію кухні ресторану, пізнанням калькуляції страв, досвідом відкриття ресторану і постановки кухні. Регіональні ресторатори у вимогах до столичних шеф-кухарям часто прописують стажування за кордоном і роботу в команді з іноземними шеф-кухарями. Досить високі вимоги пред'являються до шеф-кухарям, які, окрім досвіду роботи, зобов'язані мати свою концепцію кухні, щоб уникнути безглуздого змішування стилів. P Кондитер. Дуже хочеться підкреслити те, що неодмінно профільну освіту, переважно інститут. Вік значення не має: компанії та ресторани охоче беруть на роботу як зрілих професіоналів, так і абсолютно юних, але до них також пред'являються найвищі вимоги. Природно, не обов'язковий великий стаж роботи (досить і року), але неодмінно не погане пізнання азів обраної спеціальності. P Крім того, оцінюється ставлення людини до роботи. Якщо в бесіді з кандидатом вловлюється нехай навіть найдрібніша нота зневаги, навряд чи в майбутньому він зуміє стати великим спецом. І навіть не треба і говорити про те, що перевага надається кандидату, закоханому в свою професію, навіть якщо в його знаннях будуть маленькі прогалини. P Шеф-кондитер. Дуже хочеться підкреслити те, що представник даної професії повинен володіти вузької смакової і нюхової чутливістю, розрізнення кольорів, непоганий зорово-рухової координацією (на рівні рухів рук); повинен знати асортимент виробів, санітарно-гігієнічні норми кондитерського виробництва, види сировини та її характеристики, рецептуру і режим приготування кондитерських виробів, пристрій і правила використання спеціального обладнання; повинен вміти створювати обробку початкової сировини відповідно до його якостями, готувати та обробляти різні види кондитерських виробів. Всім відомо про те, що організація і контроль роботи кондитерського цеху, планування асортименту кондитерського цеху, вибір потрібної сировини і матеріалів, контроль якості та реалізації кондитерських та хлібобулочних виробів і десертів, робота з персоналом і його оцінка, впровадження змін у роботу кондитерського цеху P 5 . Рівень заробітної плати:пропозиція-попит. P В останні два роки зарплати персоналу вищої ланки ресторанів виросли більш ніж на 30%. Треба сказати те, що зарплата персоналу надзвичайно залежить від цінової категорії ресторану. Необхідно відзначити те, що наприклад, шеф-кухаря заробляють від $ 1200 в мережевих ресторанах до $ 5000 з бонусами в кращих закладах. Також і з офіціантами, які в одних ресторанах живуть тільки на чайові, а в решті заробляють найбільш $ 1000. P В цілому, зарплата виросла у ресторанного персоналу різного рівня. Якщо ще роком раніше кухарі працювали за $ 400-500, то зараз їм в основному пропонується $ 600-700. Технологам в середньому пропонується $ 1000, час від часу до $ 2000 і вище. Ще одна тенденція рестораторів - мотивувати персонал, у тому числі шеф-кухарів, за допомогою надбавки до зарплати, яка є відсотком від прибутку ресторану. Дуже хочеться підкреслити те, що доходи шеф-кухарів становлять від $ 2000 і вище, бренд-шеф-кухарів - $ 4-5 тисяч. P "Вилка" середніх зароблених плат для головних ресторанних вакансій (в доларові еквіваленті): Шеф-повар (росіяни) - 1500-3000; іноземці - 2500-5000, Су-шеф - 800-1500, Шеф-кондитер - 1000-2000, Повар - P400-800, Технолог - 800-1500, Офіціант (сукупний дохід, включаючи чайові) - 600-1500. P Можна оголосити, що щодо посади шеф-кухаря ринок праці сформувався: є попит, є пропозиція і є фіксований спектр ціни робочої сили. P Схожим чином йдуть справи щодо таких посад, як су-шеф і кухар (прохолодного або гарячого цеху). Відносно даної категорії працівників роботодавець дає фіксований спектр цін за їх працю, які, хоча і в найменшій мірі, поступально ростуть в залежності від класу закладу, хоча межі зарплат виражені не так опукло. P У порівнянні з кухарями, в секторі ресторанів з низьким середнім чеком спектр заробітної плати кондитера дещо вищий. Мало хто знає те, що але зі збільшенням кваліфікації кондитера, коли вже можна говорити про позицію су-шеф - кондитера, його заробітна плата значно нижче спеца, що виконує ідентичні трудові функції в прохолодному і гарячому цехах. «Стеля» заробітної плати висококваліфікованого кондитера (з функціями су-шефа) - $ 700-800. P Трохи по іншому йде справа з такою посадою, як шеф-кондитер. Заробітна плата шеф-кондитера, починаючи з ресторану цінової категорії - середній чек $ 10-30, і закінчуючи рестораном цінової категорії - середній чек найбільш $ 50, можливо схожою. І дійсно, можливо, це пов'язано з тим, що не в кожному ресторані є шеф-кондитер не всі роботодавці пов'язують благополуччя власного закладу з десертних меню і, отже, майже всі не вважають шеф-кондитера головний фігурою цього бізнесу. Недооцінка його ролі в прибутковості закладу, можливо, є передумовою низькою динаміки зростання оплати праці шеф-кондитера. Таким чином, можна оголосити, що ринок праці щодо посади шеф-кондитера знаходиться в стадії формування, тому що має місце велика довільність у призначенні йому заробітної плати наймачем. P Висновок. Всім відомо про те, що в цілому можна оголосити, що ринок праці в секторі ресторанного бізнесу перебуває в ситуації становлення. Зверніть увагу на те, що склалися ціни на робочу силу навколо головних фігур ресторанного бізнесу. Разом з тим можна констатувати, що вартість робочої сили поки слабо корелює з кваліфікацією працівників. Це пов'язане з розмитістю вимог до персоналу, найманому на одну і ту ж посаду, і відсутністю стандартів, що дозволяють знайти клас спеца. P У ресторанному бізнесі спостерігаються дві протилежні тенденції: з одного боку, зростаючий професіоналізм службовців і попит на кваліфіковані кадри на цьому ринку ведуть до збільшення зарплат, з іншого - привчені рахувати кожну копійку роботодавці намагаються економити, в тому числі і на окладах персоналу. Певною мірою ці дві тенденції врівноважують один одного, тим більше, чаша вагбільше схиляється в бік зростання винагород. P посаду вимоги обов'язки Рівень оплати PPP У вакансіях У резюме Шеф-повар/td> Вища проф освіту або середньо-спеціальна, досвід роботи за фахом від 3-5 років, вміння складати технологічні карти, навчати персонал, розробка меню, пізнання різних або який -небудь певної кухні (залежно від специфічності закладу), досвід відкриття ресторану з «нуля» (для регіонів) Управління виробничо-господарською діяльністю ресторану, робота з постачальниками сировини і товарів, розробка та оновлення меню, складання технологічних карт, управління колективом, навчання персоналу, контроль за технологією приготування страв і нормами закладки товарів Від 1000 до 2500 $ Від 1300 до 2500 $ Су-шеф вік від 25 років, профільне середньо-спеціальну освіту, досвід роботи на аналогічній позиції від 2-х років, досвід управління колективом від 10 людей, пізнання ПК. управління створенням, організація навчання службовців, робота зі звітністю кухні, робота з технологічними і калькуляційними картами, робота з нормативно-технічними документами (збірка рецептур, санітарні правила) Від 800 $ Від 900-1000 $ Кухар Початкове проф освіта, середня особливе утворення, часто -досвід роботи. Необхідно відзначити те, що вікові рамки від 20 до 50 років. Час від часу вимога вузенькою спеціалізації якої певної кухні. Підготовка виробничих приміщень і сировини до роботи, приготування страв (відповідність рівню), порціонування, оформлення і передача замовлених страв на реалізацію.Роль в розробці новітніх страв і калькуляційних карт. Роль в складанні заявки на продукти від 500 $ від 600 $ Кондитер Профільна освіта, досвід роботи за спеціальністю від 2 років, пізнання технологій приготування тортів, тістечок та хлібобулочних виробів і десертів, вміння оформляти кондитерські вироби, художній смак, творча уява, акуратність Приготування широкого асортименту хлібобулочних та кондитерських виробів, прохолодних і гарячих десертів, випічка виробів, обробка тортів і тістечок, забезпечення високої якості виробів. Можливо і те, що заготівля сировини за рецептурою (замішування, збивання), випічка, приготування кремів, нутрощів, прикраса десертів і випічки від 500 $ від 600 $ Шеф-кондитер Досвід роботи більше 3 років на посаді кондитера, старшим кондитером, су-шефом кондитерського цеху, в / о особливе. Вік до 40 років, досвід організації кондитерського цеху «з нуля», організація роботи виробництва. Колоритна зовнішність - для професіоналів, яких запрошують у ресторани державних кухонь. Розробка десертного меню (особливо на стадії становлення ресторану), організація роботи пекарні-кондитерської, контроль властивості закупівель та готових страв, калькуляція та облік. Контроль бюджету. Необхідно підкреслити те, що розробка та оновлення десертних страв, технологічних карт. Пізнання глобальних тенденцій в оформленні та подачі десертів. Впровадження крайніх досягнень в мистецтві кондитерського виробництва Пізнання десертних традицій глобальних технологій Підбір, навчання і атестація персоналу Робота з постачальниками Проведення інвентаризації Оптимізація технічних дій, Відповідальність, чесність, старанність, комунікабельність. Управління персоналом та контроль за його роботою Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних норм і правил техніки безпеки PPP 6. Тенденція розвитку ринку праці галузі останнім часом. P Прогнози.Уровень розвитку ресторанного бізнесу на даний момент такий високий, що потрібно повернутися обличчям до дилеми організаційного будівництва, через яке пройшли майже всі компанії в інших галузях. Потрібно вірно прописувати багатофункціональну структуру, вирішувати труднощі мотивації персоналу, планувати кар'єру, дивитися за балансом інтересів управлінців і виконавців. Тоді ресторани зуміють працювати з кваліфікованими кадрами, приготованими всередині своєї організації. http://www.job-horeca.ru/ P Вопросци іВідповіді робота, ресторан, бармен, офіціант, шеф кухар, керуючий Крайні Робота Статті Професія турменеджера дуже захоплююча. Вона надає можливість відмінно заробити і подивитися світ. Що все-таки необхідно, щоб оволодіти даною професією? Відповіді на це питання Ви знайдете в статті. Стаття про те, як навчитися концентруватися на роботі. Вміти виділяти найбільш принципові задачки, вірно розставляти цінності. У сучасному світі для здібних людей відкрито безліч дверей, інформаційні мережі і розвиток високошвидкісного транспорту - вирівняли шанси для здібних людей, в якій би точці країни Ви не знаходилися. Але проблема вибору, що створювати або продавати, стоїть як ніколи гостро, тому що рівень конкуренції зростає пропорційно здібностям. Стаття підкаже, як відшукати хоч яке діло, яке принесе прибуток. Знайти майбутнє напрямок без відриву від основної роботи. Поради щодо коректності вибору веб-сайту з пошуку роботи в мережі Інтернет. Шахрайство, несоотвтетствіе і майже все інше. У даній статті бажаю поділитися з вами як я починав роботу торговим представником. Веб, як новітній і дієвий спосіб у пошуку роботи. Поради по наповненню резюме, щоб збільшити їх ефективність. Кілька слів про кадрові агентства, платних способах пошуку. Стаття пропонує кілька потрібних і звичайних рад у пошуку робочого місця. Уявіть собі один факт про те, що посеред яких широко відомі ресурси при правильному використанні яких, Ви, безумовно, досягнете бажаного результату. Додати новітній коментар
|