Мій сайт Середа, 04.12.2024, 21:17

Вітаю Вас Гість
RSS

Головна | Реєстрація | Вхід
«  Липень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу
---------
Архів записів
Друзі сайту
Головна » 2011 » Липень » 24 » План Маркетингу
21:35
План Маркетингу

План Маркетингу

Планування - одна з головних функцій менеджменту. Корпоративний або бізнес-план компанії направляє її діяльність. План маркетингу - лише одна зі складових корпоративного плану, тому процес планування повинен здійснюватися як частина генерального плану компанії і процесу бюджетування.

У результаті значущих змін в економічному середовищі в 1970-1980-х рр.. фокус уваги менеджменту компаній перемістився з тривалого планування на втілення планів дій, реалізація яких дозволяє отримати результати за маленький період часу і на базі яких удосконалюються тривалі стратегічні плани. Нове "стратегічне" планування має на увазі, що менеджмент оперативно реагує на інформацію, що надходить і вживає її. Даний підхід прийнятий і спецами по маркетингу.

Для підготовки корпоративного плану компанія зобов'язана встановити цілі діяльності, провести аудит і приготувати окремі плани для кожної багатофункціональної сфери діяльності компанії. Вони всі (у тому числі план маркетингу) повинні бути узгоджені і скоординовані в єдиний корпоративний план.

Мета збуту полягає в тому, щоб запевнити покупця придбати продукт компанії, але це - тільки один з якостей маркетингу. Маркетинг просить, щоб компанія ідентифікувала потреби покупців і домоглася відповідності їм продуктів і послуг, що дозволяє компанії отримати прибуток.

* Рекламної середовища, в якій оперує компанія. Здібностями компанії можна керувати, контролюючи чотири головні елементи операцій компанії (або маркетинг-мікс):

Рекламне планування означає аналіз впровадження ресурсів маркетингу для досягнення його цілей. Воно просить сегментування ринку, визначення ринкової позиції, прогнозу розмірів ринку і планування життєздатної ринкової дещиці усередині кожного ринкового сектора.

Головні принципи маркетингу однаково застосовні для різних галузей (створення споживчих і капітальних продуктів і сфера послуг).

Рекламний план - це документ, в якому сформульовано план маркетингу продуктів і / або послуг. Генеральний план маркетингу складається з рекламних планів окремих продуктів або торгових зон. Рекламний план компанії встановлює цілі маркетингу і дає стратегії їх заслуги

Вопросци та Відповіді корпоративний бізнес план планування маркетинг стратегічне потреба середу ціноутворення розподіл Крайні Маркетинг Статті Детальніше про Сергій

Як краще давати "знижки"? Слово "знижки" взято в лапки невипадково. Так як, дуже нерідко все чують це слово. А означає реакція на вже здавна відоме - притупляється. А Ви хіба все ще одномоментно і з палаючими очима реагуєте на це слово? Навряд чи, просто всі звикли до нього. Як би це було не дивно, але але, можна давати насправді ту ж знижку, але дещо по-іншому. І навіть не треба і говорити про те, що і майже всі вже роблять так, в цьому я не відкрию Америки. Мало хто знає те, що але навряд чи Ви думали ЧОМУ ефективніше надходити конкретно так ...

Пластмасові картки міцно ввійшли в наше життя. Звичайно ж, всі ми дуже добре знаємо те, що вони вживаються в багатьох сферах - банківської, торговельної, туристичної і майже всіх інших.

Ручки-банери - один з найдієвіших видів рекламно-сувенірної продукції, популярний серед маркетингових професіоналів.

Поради по правильному підходу до оформлення виставкових щитів для ролі у виставках.

Мистецтво створення логотипу. Як логотип може змінюватися з плином часу і що з цього виходить.

На даний момент вебмаркетінг є одним з найпопулярніших і дієвих методів просування та реклами продуктів. Він має значні переваги в порівнянні з телемаркетингом.

Посеред безлічі видів зовнішньої реклами світлова являє собою більш симпатичний варіант. Вона здатна робити не тільки своюпряму інформаційну функцію, але також і естетичну. Така реклама перетворює нічний вигляд міських вулиць, граючи важливу роль в їх художньо-архітектурному оформленні. Світлова реклама має перевагу перед іншими нерідко використовуються маркетинговими засобами в тому, що увага споживача залучається як у світлий, так і в чорне час доби.

Реклама на карах створена для використання особистого кара для просування продукції або послуг, також створення та зміцнення позиції компанії на постійно мінливому ринку

До 1970-х рр.. звичайне стратегічне планування діяльності компанії працювало дуже добре. Цикли ділової активності були дуже прогнозовані, обстановка стабільна, суперники відмінно відомі, грошові курси були фіксованими, ціноутворення стабільно і поведінка споживачів прогнозовано ...

В один чудовий день я був удостоєний честі бути "зламаним" зломщиком, який вживав способи соціальної інженерії. У результаті нашого милого спілкування у мене була "викрадена" моя аська. Я, природно, горював і вирішив відшукати метод убезпечити себе від такого роду нападів.

Часто супервайзери, керівні мерчандайзера стикаються з проблемою розрахунку кількості точок в день для мобільних мерчандайзерів. У даній статті розглядається унікальна методика розрахунку зайнятості мерчандайзера.

Хто і Що крадуть? Ознайомившись з цією статтею, Ви навчитеся уникати витрат, пов'язаних з крадіжками. / Матеріал друкується на базі форуму, присвяченого іншого бачення реклами та PR /

Споживач є адресатом більшості маркетингових звернень. Що в змозі зробити споживач у випадку, якщо став жертвою реклами (за версією проекту BTL-клуб, www.myBTL.ru

важливою складовою систем контролю маркетингової діяльності є державне регулювання.

Додати новітній коментар
Переглядів: 447 | Додав: chords | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz