Мій сайт Середа, 04.12.2024, 21:21

Вітаю Вас Гість
RSS

Головна | Реєстрація | Вхід
«  Липень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
---------
Архів записів
Друзі сайту
Головна » 2011 » Липень » 24 » Поштове розсилання, як один з дієвих способів ведення онлайн бізнесу
21:44
Поштове розсилання, як один з дієвих способів ведення онлайн бізнесу

Поштове розсилання, як один з дієвих способів ведення онлайн бізнесу

Якщо Ви ще не розумієте, розсилка є одним з найбільш масивних, дієвих і фактично безкоштовних засобів створення і просування власного бізнесу в Мережі.

Користь e-mail маркетингу оцінили вже здавна, і зараз майже всі підприємці просто не мислять себе без цього. Треба сказати те, що на даний момент фактично на кожному веб-сайті можна побачити одну, а то й кілька форм підписки для збору e-mail адрес.

Для початку давайте розберемося, які вигоди несе в собі поштова розсилка? Наприклад, новинна розсилка дає можливість гостям Вашого веб-сайту не дивитися за оновленнями ресурсу, і при всьому цьому постійно бути в курсі подій на ньому конфігурацій. Власникові веб-сайту розсилка допомагає забезпечити наявність незмінною аудиторії навколо проекту. Звідси стабільний інтерес до веб-сайту, зростання його відвідуваності, велика віддача від розміщуваної реклами і т.д.

На даний момент щоб завести розсилку, зовсім не обов'язково мати веб-сайт. Досить зробити просту сторінку з коротким описом Вашої розсилки і повісити на неї форму підписки. Все!

Але до того як її починати Ви неодмінно повинні продумати всі деталі: про що Ви будете писати? Як нерідко будете це робити? Яке назва для розсилки придумати? Де брати матеріал для публікацій? І т.д.

Краще всього темою власної майбутньої розсилки зробити ту сферу, в якій Ви найкраще розбираєтесь, і де Вас сміливо можна іменувати спецом. Так Для вас легше буде випускати дану розсилку, також усвідомлювати інтереси і труднощі її читачів.

Запам'ятайте, перелік Ваших передплатників - найбільша цінність Вашого онлайнового бізнесу. Бо великий перелік імен і адрес лояльно налаштованих стосовно Для вас людей, це справді скарб.

Але врахуйте одну важливу річ - всі Ваші випуски повинні нести в собі користь читачам і містити щось цінне та. Уявіть собі один факт про те, що по іншому після масованої атаки суцільний рекламою, Ваш перелік швидко зійде до нуля, бо рекламу ніхто не любить, і читати теж не бажає.

Але якщо Ви даєте людям справді цінну інформацію, відповідно, вони будуть готові читати і ту рекламу, яку Ви Ненав'язливо будете додавати в свої повідомлення. Так Ви можете набагато більше заробити не розгубите власних можливих клієнтів. Природно відгук від тематичної реклами, буде ще вище, ніж від тієї, яка не збігається з напрямом Вашої розсилки. Не забувайте про цьому моменті.

Для наочності наведу такий приклад. Всім відомо про те, що скажімо, тема Вашої розсилки «кішки і все, що з ними пов'язане». Дуже хочеться підкреслити те, що означає, кожен Ваш випуск повинен містити корисну і цікаву інформацію про цих домашніх улюбленців: як за ними доглядати, яку породу краще вибрати, що робити, якщо вони захворіли т.д.

У такій розсилці Ви зможете давати своїм передплатникам одержувати корми для кішок, ліки й іграшки для їх, різні засоби гігієни та ін Природно, з кожною Вашої реалізації Ви будете отримувати певний відсоток, якщо завчасно про це домовитеся зі своїми постачальниками.

І така реклама буде виглядати як логічне доповнення до Вашої розсилці, як рекомендація з Вашого боку, а не як явне прагнення що-небудь реалізувати і заробити на власних читачів. А якщо Ви зможете зарекомендувати себе як фахівця, людини якій можна довіритися, то Ваші реалізації будуть ще вище, адже люди будуть прислухатися до Для вас і рахуватися з Вашою думкою.

Існує два види розсилок, які використовуються в Мережі. Одні здійснюються конкретно своїми силами, за допомогою власного програмного забезпечення. Решта, вживають сервіси сторонніх сервісів, які в свою чергуділяться на платні і безкоштовні.

До більш популярним безкоштовним службам можна віднести три сервісу: Subscribe.ru, Maillist.ru і Content.mail.ru. Не для кого не секрет те, що тут Ви без зусиль можете відкрити свою розсилку, також набрати значну кількість передплатників за рахунок безкоштовної реклами Вашої розсилки даними порталами.

Також Для вас будуть доступні вдалий інтерфейс для верстки Ваших майбутніх випусків розсилки, особиста сторінка творця і повна відсутність всіх проблем пов'язаних з питаннями доставки листів читачам.

Але у безкоштовних служб є свої недоліки, а конкретно: немає здатності доступу до Вашої бази передплатників; Ви не зможете змінювати базу передплатників, створюючи в ній новітні списки; не маєте права розташовувати рекламу третіх осіб; не маєте можливість звертатися до кожного передплатнику індивідуально по імені ; поштова служба може вставляти свою рекламу у Ваші випуски; весь Ваш бізнес на сто відсотків залежить від стороннього сервісу, і в будь-який момент може впасти з різних причин (полетів сервер, випадком порушили правило і т.д.).

Тому резонно постає питання: а чи виправдано ведення розсилки на безкоштовному сервісі з таким кількістю обмежень? Може краще на платній базі? Тоді буде можливість розпоряджатися базою абонентів так, як цього душі завгодно: звертатися по імені, створювати новітні списки, розташовувати лише свою рекламу і т.д. і т.п.

Якщо цікаво мій світогляд, то починаючому бізнесменові, у якого немає веб-сайту (або він є, але немає солідної відвідуваності), краще всього починати з безкоштовною служби. І дійсно, по-1-х, тому, що так Ви не будете витрачати зайві кошти. Всі знають те, що а по-2-х, за рахунок безкоштовної реклами Вашої розсилки на популярному порталі з многоміліонние аудиторією, можете в короткий час набрати достатню кількість передплатників і почати власний прибутковий бізнес.

А потім коли розкрутити і станете на ноги, відкриєте розсилку на платній базі. Передбачаю запитання: як же бути з тими, хто вже підписався, адже у мене немає доступу до моєї базі?

Вірно, доступу немає. Але Ви зможете через випуск власної розсилки звернутися до її читачам з інформацією про те, що Ваша розсилка більше тут виходити не буде, і їм потрібно перейти, наприклад, на Ваш веб-сайт і заново підписатися.

Неодмінно, всіх абонентів Ви не збережете, бо люд у нас ледачий і більше 1-го кліка робити не бажає. Але якщо Ваша розсилка захоплююча і несе справжню користь її читачам, то велика частина з їх послухають Вас і зроблять те, що Ви вимагайте. А якщо за свої зайві рухи тіла Ви їм до того ж цінний подарунок запропонуйте безоплатно отримати, то запевняю, це число буде ще вище!

Зараз що стосується сторонніх сервісів, але вже платних. Яскравим представником даної категорії є служба поштових розсилок і розумних e-mail автовідповідачів SmartResponder.ru. Практично деякий час назад вона зазнала конфігурації, і еволюціонувала до такої міри, яка не снилася безкоштовним службам у самих райдужних снах.

Плюсів і здібностей у Смарта стільки, що все не перерахуєш. Тому, якщо у Вас раптом виникне бажання познайомитися з даними обслуговуванням ближче, прошу на їх веб-сайт: SmartResponder.ru. Дуже хочеться підкреслити те, що кандидатурою ж цього проекту, може служити особливий скрипт розсилки серії персоніфікованих листів-Поштовий дятел-.

Загалом, з чого ж Для вас починати (або розширювати) бізнес, вирішуйте самі. Я Для вас повідав про всіх службах, і платних і безкоштовних і власних. Який інструмент виберете Ви, залежить від Вас і Ваших здібностей. Але те, що відкриття своєї розсилки Для вас потрібно як повітря, це точно!

Тому не втрачайте час і приступайте до формування власного підписного листа вже зараз!

Олександр Івановський - творець безкоштовного електронного курсу «Як і на Чим заробляють Інструменти, і Що з цього вартовибрати?! »

Вопросци та Відповіді поштове розсилання, де відкрити розсилку, як відкрити поштову розсилку, які програми краще для розсилки, підписний лист, передплатники, база абонентів, ведення онлайн бізнесу Крайні Бізнес в Інтернеті Статті Детальніше про Олександр

Варто починати власний бізнес в інтернеті з партнерських програм. Всім відомо про те, що розглянемо це найбільш ретельно в даній статті.

Найближчим часом заробіток в глобальній мережі Internet знайшов нечувану популярність. Побачило світ дуже величезна кількість інтернет веб-сайтів, де в деталях описані найдостойніші уваги способи заробити кошти в мережі. Видів заробітку розвелося досить-таки багато, і будь-яка людина може отримувати як маленький щоденний заробіток, так і мати стабільний дохід.

Увага Веб Бізнесменам! Якщо Ви нікуди не поспішаєте і у Вас багато вільного часу для ведення вашого бізнесу в інтернеті, то платна реклама, може бути, Для вас не потрібна. Використовуйте соціальні мережі, створюйте і викладайте відео, пишіть статті, викладайте їх у каталогах і т.д.. Але якщо Для вас все таки потрібна платна реклама, то до цього, ніж почати її давати потрібно навчитися писати дієві оголошення.

Коли ринок обертається проти спекулянта, єдине чого ж він може чекати,-це що кожен новітній день може стати для нього крайнім.Іграться на біржі і бути на сто відсотків звичайною людиною зовсім нереально. (Джессі Лівермор)

Ця стаття про те, як я увійшов в інтернет-бізнес, хоча раніше про це навіть не мріяв.

Помилку вибачає лише можливість нажитися на ній. (Джессі Лівермор) Ринки в тривалому плані характеризуються базисними показниками. Всі давно знають те, що але мої індикатори вимірюють психологію - це те, чим займається технічний аналіз »-Демарк.

Зараз я продовжу говорити Для вас, як просто приростити суму кожної Вашої реалізації. Ця техніка так проста, що ви з легкістю можете її застосувати При продажу будь-якого продукту постійно можна «допродати» щось, що буде доповненням до основної покупки.

Не таємниця, що в літню пору для деяких видів бізнесу настає «мертвий сезон», тому що активність клієнтів знижується, відповідно, реалізації падають. Інтернет-магазини не є виключенням. Люди роз'їжджаються на відпочинок, виїжджають з містечка на дачі, менше проводять часу за компом.

З приходом ери Web 2.0 загальне поширення набуло відео. Більше юзерів стають власниками швидкісних виділених ліній. Безсумнівно, варто згадати те, що виникають все більше число провайдерів та інших телекомунікаційних компаній, які надають своїм клієнтам анлімітний і високошвидкісний вихід в Інтернет. Багатство тарифів і методів підключення до Глобальної Мережі, призводить до зниження цін на сервіси зв'язку, і всіляко сприяє розвитку новітніх методів передачі інформації.

Кожному веб-майстру зрозуміло, як принциповим для його веб-сайту є наявність зовнішніх посилань. Адже від цього залежить надзвичайно майже все, і спочатку відвідуваність самого ресурсу. До того ж якщо посилання є прямими (а не взаємними), то це сильно впливає на вагу веб-сайту в очах пошукових систем, і як наслідок, високі характеристики видачі по тому, або іншому головному запитом. Існує безліч методів отримати посилання на власний веб-сайт, як платних, так і безкоштовних. Було б погано, якби ми не відзначили те, що але в цьому маленькому огляді

Засоби обожнюють рахунок. Це загальновідомий факт, і з ним не доводиться сперечатися. Мало хто знає те, що але, тим більше, майже всі, в т.ч. і я до недавнього часу, відносяться до цього не дуже серйозно. Тобто ми заробляємо, витрачаємо, знову заробляємо, і знову витрачаємо, не замислюючись особливо над тим, скільки і куди у нас йде засобів.

У даній статті я хотів би відповісти на питання, який не зрідка отримую від власних абонентів. Взагальному вигляді він звучить приблизно наступним чином: «Де в Інтернеті мені розташувати веб-сайт, щоб пізніше не пошкодувати про власний вибір?». Питання, я змушений оголосити, дуже принципове, особливо для тих, хто зібрався вести суворий бізнес на незмінній базі. Я тут маю на увазі, не особисту сторінку з парою фоток і короткою біографією о для себе, а створення справді корисного ресурсу, з великою кількістю сторінок і постою

Для початку давайте розберемося, що означає цей термін і звідки він до нас прийшов? Існує безліч визначень коучинга. Уявіть собі один факт про те, що у Вікіпедії, наприклад, написано так: «Коучинг (англ. Coaching) - інструмент особистого й проф розвитку, формування якого почалося в 70-х роках XX століття. І дійсно, витоки коучинга лежать в спортивному тренерство, позитивної, когнітивної та організаційної психології, в уявленнях про усвідомленої життя і здібностях незмінного і цілеспрямованого розвитку людини »

Стаття про те, які є перевірені методи отримання повного і розгорнутого відкликання від Вашого клієнта

Стаття відає про те, який прихованої силою володіють відгуки задоволених клієнтів, і як вони впливають на творців.

Стаття на тему кіберсквотингу (хапперства). Про те, яких видів буває кіберсквотерство, де можна реалізувати прекрасний домен, за які суми це вже робили, і як дана діяльність актуальна зараз?

Додати новітній коментар
Переглядів: 404 | Додав: chords | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz