Практичні Поради За Розробці Бізнес-Плану Бізнес-план являє собою коротко викладену на папері стратегію розвитку вашої компанії на пару років вперед. Бізнес-план є суворим документом, який повинен відповідати певним нормам і правилам. Не доводиться розраховувати на отримання потрібних сум тим, хто своїм майбутнім кредиторам надає вільне опис привабливих перспектив, не підкріплене жодними розрахунками. Будь-який бізнес-план повинен бути поєднана з вимогами, які пред'являє Федеральний фонд підтримки малого підприємництва. Ці вимоги співвідносяться з існуючими міжнародними правилами, висунутими ООН, а конкретно її організацією з розвитку індустрії (UNIDO). Лише в разі відповідності цим стандартам (з повним набором рекламних, юридичних і грошових документів) банки сприймуть до розгляду ваш бізнес-план. При розробці бізнес-плану необхідно твердо тримати в голові: хоч який кредитор, у якого ви сподіваєтеся отримати потрібну суму, стурбований, спочатку, тим, як вчасно і в повному обсязі позичальник поверне витрачені кошти. Звідси випливає, що на розрахунки, пов'язані з окупністю загаданого, потрібно направити найпильнішу увагу. І дійсно, всі словесні припущення щодо рентабельності новітнього справи або необхідності розширення старенького повинні бути неодмінно доведені математичними викладками та графіками. Не варто створювати бізнес-плани одними мажорними фарбами - це рівна дорога до недовіри можливих кредиторів. Ви просто зможете потрапити в «чорний список», після цього для вас буде досить важко отримати кредит. В принципі, розробка бізнес-плану та її розробка доступна кожному. Майже всі поважають себе консалтингові компанії роблять більш-менш докладні посібники з описом всіх потрібних в бізнес-плані розділів. Також можна застосовувати вже готові трафарети, наявні в багатьох вузівських підручниках факультетів економіки, в які вставляються потрібні дані. Як вже говорилося вище, основна увага при складанні бізнес-плану має бути орієнтоване на розрахунки. Є особливі комп'ютерні програми, які дозволяють істотно полегшити розрахунки. Можливо і те, що але майже всі кредитори з величезним коливанням поставляться до схожих бізнес-планів. Якщо для розвитку вашого бізнесу потрібні великі і тривалі позики, при складанні бізнес-плану для вас найкраще звернутися до спецам, які зуміють враховувати всі аспекти, починаючи з зарплати прибиральниці і закінчуючи форс-мажорними обставинами. Звичайно ж, всі ми дуже добре знаємо те, що якісь банки надають сервіси по створенню бізнес-планів, а пізніше під їх же видають кредити. Компанії, що спеціалізуються на схожих послуги, знають багато аспектів, які дозволяють їм без особливих проблем складати бізнес-план під будь-якого кредитора. Лише буде чи може бути ввести такий план в життя. Ні за яких обставин не треба засекречувати від кредиторів частина інформації, наприклад, канали збуту продукції, що може бути сприйнято як шахрайство. Якщо кредит для вас справді потрібен, постарайтеся висвітлити в плані всі подробиці діяльності компанії, не упускаючи дрібниць. Не можна забувати і про юридичних документах, які будуть супроводжувати ваш бізнес-план. Не варто намагатися роздобути кошти будь-якими способами, закладаючи житло чи будь-яке інше особисте майно. Неодмінно визначитеся з формою приналежності, яку ще важче поміняти в процесі роботи. Пам'ятайте, що якісь консалтингові компанії можуть отримувати від того або іншого банку відсотки за наведених клієнтів, тому до того як довіритися банку, інспектують інформацію про нього з інших джерел. У такому принциповому справі, як складання бізнес-плану, не варто звертатися до книжок західних професіоналів. Пам'ятайте,що російські умови розвитку економіки істотно відрізняються від зарубіжних. Так що отримувати справді корисну вам інформацію потрібно з вітчизняної літератури, у творців, чиї дослідження стикаються з нашою реальністю. Одним із загальновизнаних творців є доктор економічних наук, доктор В. Попов. GBC Гільдія Бізнес Консультантів - бізнес семінари, бізнес тренінг рекламні дослідження, розробка бізнес плану, рекламна стратегія, аудит продажів Вопросци та Відповіді рекламні дослідження, розробка бізнес плану, рекламна стратегія, аудит продажів, побудова реалізації, коучинг, бізнес-семінари, бізнес Статті по темі Крайні Маркетинг Статті Детальніше про guildbc Під побудовою продажів розуміється комплекс заходів, здійснивши які працівники компаній роблять постійну базу клієнтів, підвищують дохід компанії за рахунок повторних продажів. Майже всі наші вітчизняні компанії, створивши у себе в штаті відділ маркетингу, обмежуються лише тим, що отримують потрібну літературу по рекламних досліджень. Зараз ваша компанія процвітає, обсяги її продажів самі що ні на є примітні. Майбутній день не віщує нічого поганого, не вважаючи плідної роботи. Ніхто не дивується, коли майже всі з наявних компаній незалежно від їх розмірів займаються грошовим аудитом. Проф відділ продажу - запорука успіху компанії. Особливо яскраво проілюстрував нам цю тезу - криза, який примусив майже всі компанії якщо не припинити своє існування, то помітно зменшити апетити в розвитку і освоєнні новітніх ринків. Величезне значення для вдалого побудови кар'єри, в сучасному світі, має освіту. Але ритм, з яким відбуваються зміни в бізнесі і роботі компаній, часто не дозволяє отримувати кілька вищих освіт. Як краще давати "знижки"? Слово "знижки" взято в лапки невипадково. Так як, дуже нерідко все чують це слово. А означає реакція на вже здавна відоме - притупляється. А Ви хіба все ще одномоментно і з палаючими очима реагуєте на це слово? Навряд чи, просто всі звикли до нього. Безсумнівно, варто згадати те, що але, можна давати насправді ту ж знижку, але дещо по-іншому. Зверніть увагу на те, що і майже всі вже роблять так, в цьому я не відкрию Америки. Мало хто знає те, що але навряд чи Ви думали ЧОМУ ефективніше надходити конкретно так ... Пластмасові картки міцно ввійшли в наше життя. І навіть не треба і говорити про те, що вони вживаються в багатьох сферах - банківської, торговельної, туристичної і майже всіх інших. Ручки-банери - один з найдієвіших видів рекламно-сувенірної продукції, популярний серед маркетингових професіоналів. Поради по правильному підходу до оформлення виставкових щитів для ролі у виставках. Мистецтво створення логотипу. Як логотип може змінюватися з плином часу і що з цього виходить. На даний момент вебмаркетінг є одним з найпопулярніших і дієвих методів просування та реклами продуктів. Він має значні переваги в порівнянні з телемаркетингом. Посеред безлічі видів зовнішньої реклами світлова являє собою більш симпатичний варіант. Вона здатна робити не тільки лише свою пряму інформаційну функцію, але також і естетичну. Така реклама перетворює нічний вигляд міських вулиць, граючи важливу роль в їх художньо-архітектурному оформленні. Світлова реклама має перевагу перед іншими нерідко використовуються маркетинговими засобами в тому, що увага споживача залучається як у світлий, так і в чорне час доби. Реклама на карах створена для використання особистого кара для просування продукції або послуг, також створення та зміцнення позиції компанії на постійно мінливому ринку Під побудовою продажів розуміється комплекс заходів, здійснивши які працівникикомпаній роблять постійну базу клієнтів, підвищують дохід компанії за рахунок повторних продажів. Зараз ваша компанія процвітає, обсяги її продажів самі що ні на є примітні. Майбутній день не віщує нічого поганого, не вважаючи плідної роботи. Ніхто не дивується, коли майже всі з наявних компаній незалежно від їх розмірів займаються грошовим аудитом. Майже всі наші вітчизняні компанії, створивши у себе в штаті відділ маркетингу, обмежуються лише тим, що отримують потрібну літературу по рекламних досліджень. Проф відділ продажу - запорука успіху компанії. Особливо яскраво проілюстрував нам цю тезу - криза, який примусив майже всі компанії якщо не припинити своє існування, то помітно зменшити апетити в розвитку і освоєнні новітніх ринків. Величезне значення для вдалого побудови кар'єри, в сучасному світі, має освіту. Але ритм, з яким відбуваються зміни в бізнесі і роботі компаній, часто не дозволяє отримувати кілька вищих освіт. Додати новітній коментар
|