Мій сайт Середа, 04.12.2024, 21:30

Вітаю Вас Гість
RSS

Головна | Реєстрація | Вхід
«  Липень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Форма входу
---------
Архів записів
Друзі сайту
Головна » 2011 » Липень » 24 » Світлана Ременщікова
22:30
Світлана Ременщікова

Сторінки Рубрики Архіви

Після відпустки працювала не повну тиждень. Було б погано, якби ми не відзначили те, що і ця тиждень була на сто відсотків присвячена економного сектору. Всім відомо про те, що повільно, але все-ж вперед просуваємося з передачі крайовими автономними установами бухгалтерських функцій на аутсорсинг. Близько 43% автономних установ визначили собі терміни передачі в 2011 році таких функцій на аутсорсинг.

Почали підключатися до процесу і крайові економні установи. Завершено 2 електронних аукціону, за результатами яких визначено компанію - аутсорсери. В одному випадку зі значущим зниженням початкової (найбільшої) ціни договору. Візьмемо виконання цього договору під контроль.

З 01.07.2011 збільшилося число клієнтів централізованої бухгалтерії при Апараті Уряду Пермського краю. Функції з ведення бухгалтерського обліку Міністерства індустрії, інновацій та науки здійснюватиме централізована бухгалтерія, яка тепер облажівает 5 органів державної влади краю.

Грунтуючись на досвіді крайової централізованої бухгалтерії розроблений пакет типових рішень щодо створення централізованої бухгалтерії. Це стомившись економного установи - централізованої бухгалтерії, проект договору та проекти регламентів 17 головних облікових дій з розподілом функцій між ЦБ і замовником. Само-собою зрозуміло, пакет документів буде орієнтований в муніципальні райони краю. Уявіть собі один факт про те, що слід зазначити, що за нашими даними в 23 з 48 міських районів і міських округів функціонують централізовані бухгалтерії для установ, ще 18 ОМС планують або розширювати клієнтську базу таких ЦП за рахунок ще не обслуговуваних установ та органів влади, або створювати централізовану бухгалтерію знову. Готові надати посильну допомогу хоч якого з таких починань.

Ще поки надзвичайно дрібні, але все-ж результати в передачі бухгалтерського обліку установами економною сфери на аутсорсинг. Отже, відповідно до змінами у економний кодекс зараз виділяють три типи установ: автономні, економні, казенні. Все ще ведуться процедури зі зміни типу установ, реорганізації установ, тому іменувати з 100% точністю кількість кожного виду установ досить важко.

I. На нинішній день в Пермському краї орієнтовно 42 автономних установи, з них 3 (7%) установи користуються послугами аутсорсингових компаній з ведення бухгалтерського обліку, хтось з 2010 року, хтось з початку 2011, а одна установа лише з червня місяця. Спільно з тим паче 1 / 3 установ вже визначилися з термінами передачі цієї функції на аутсорсинг. Інші в цьому напрямку вже працюють. Станом на 1 липня 2011 дещиця автономних установ передали функцію на аутсорсинг зобов'язана скласти більше 10%.

II. З економними установами інша історія. Відповідно до Федеральним законом від 08.05.2010 № 83-ФЗ в перехідний період 2011 року економні установи, що фінансуються за кошторисом, є одержувачами бюджетних коштів не можуть передавати функцію ведення обліку в бізнес. Всі знають те, що право таке вони отримають, коли зміниться форма фінансування і кошти будуть виділятися у вигляді субсидій. Всі знають те, що робота в цьому напрямку ведеться і очікуємо розміщення замовлень на бухгалтерські сервіси такими установами в кінці 3 кварталу і в 4 кварталі.

Разом з тим вже є якісь економні установи, які змінили форму фінансування і розташовують замовлення, в тому числі шляхом проведення електронних аукціонів. Мало хто знає те, що першим хто провів електронний аукціон був Проф ліцей № 1. На жаль на роль в аукціоні було подано лише одна заявка і аукціон не відбувся. Чому сталася така ситуація незрозуміло. Договір на півроку. Вартість не нижче рівня, який нам озвучували якісь аутсорсингові компанії (розмір робіт порівняємо). Прице вже не раз чули від бізнесу, що отримати замовлення на надання бухгалтерських послуг не може бути, але, моніторинг єдиного веб-сайту для розміщення замовлень чомусь не ведеться. Подальший аукціон в електронній формі вже оголошено: термін надання послуг 2,5 роки, вихідна вартість найбільш 5 млн. руб. Сподіваюся ситуація не повториться.

III. І 3-я історію з казенними установами. Вони як і органи держ і міської влади в силу ст. 162 Економного кодексу не мають права передавати облікові функції в бізнес.

Знову зіткнулися на цьому тижні з різним точками зору на підсумок навчання.

З одного боку освітні установи - стверджують про чарівної підготовці студентів та їх 100% працевлаштування.

З іншого боку бізнес - раз в день стикається з необхідністю «доучивания» юних професіоналів вже на робочому місці.

Виходом з даної ситуації може практика студентів на власному майбутньому робочому місці і введення в програму навчання спеціалізованих курсів, на запит бізнесу. І якщо по питаннях організації практики проблем не виникає (ТОВ «ЛУКОЙЛ - Обліковий Регіональний Центр Перм» на цьому тижні за нашого сприяння отримало принципову згоду 3 навчальних закладів про скерування студентів на практику в компанію), то з оцінкою знань на відповідність вимогам бізнесу справи йдуть по іншому.

Кілька некомерційних партнерств в Пермському краї увазі зайнятися сертифікацією професіоналів з бухгалтерського обліку, в тому числі і студентів крайніх курсів навчання, і таким чином визнати їх кваліфікацію.

Пропонується проводити сертифікацію як по міжнародним стандартам, так і формувати нові, визначають мінімальну планку властивості виконання функцій. Не для кого не секрет те, що в даному випадку надзвичайно принципово, що б усвідомлення кваліфікації спеціаліста, що володіє тим або іншим сертифікатом, склалося і в роботодавця. Означає, в рамках проекту виникла ще одна задачка, що вимагає рішення.

I. Зверніть увагу на те, що в рамках підтримки компаній, які прийняли рішення про розміщення в Пермському краї загальних центрів обслуговування, почалася розробка порядку взаємодії таких компаній з вищими і середніми освітніми установами з метою підготовки студентів за запитами бізнесу.

Ні для кого не таємниця, що після прийняття на роботу юного дипломованого фахівця його доводиться доучувати вже конкретно на його робочому місці.

Навчання в купе з практикою в цьому бізнесі має стати основою для формування кадрового резерву бухгалтерів.

Крок в цьому напрямку вже виготовлений. У ТОВ «ЛУКОЙЛ - УРЦ Перм» в травні пройшли практику 5 найкращих студентів денного відділення Пермського фінансово-економічного інституту, яких після отримання диплома вже чекають з резюме.

Розробка порядку включення до навчальних програм спеціалізованих курсів, відповідних вимогам бізнесу одне із завдань проекту.

II. Прийняла роль в координаційній раді бізнесменів при голові містечка Кунгура з презентацією 1-го з напрямків проекту - «Розвиток ринку аутсорсингу бухгалтерських послуг для суб'єктів малого підприємництва», що передбачає передачу на аутсорсинг бухгалтерських функцій або функцій зі складання податкових декларацій. Вопросец викликав бурхливе обговорення за результатами якого можна зробити наступні висновки:

- Бізнесу «твердо стоїть на ногах» аутсорсинг бухгалтерських функцій у поточний час не захоплюючий оскільки документообіг ускладнюється, фінансова вигода відсутня або надзвичайно невелика, відсутня довіра до аутсорсинговим компаніям в частині високоякісного надання послуг

- Новостворений бізнес активно користується послугами компаній, що надають бухгалтерські послуги, але більший ентузіазм проявляється до комплексного обслуговування, наприклад, юридичні консультації при реєстрації СМП і бухгалтерський супровід.Необхідно відзначити те, що велика частина новостворених СМП г.Кунгура користується комплексними послугами консультаційного центру міського фонду, де отримують і юридична та бухгалтерського супровід.

Придбана інформація буде застосована при формуванні методики для ОМС по роботі з СМП в рамках проекту.

Добиралася на роботу, як традиційно на автобусі. Виходжу з будинку в 07-30, сідаю в автобус на кінцевій зупинці на Парковому, в цей час він практично порожній. Необхідно відзначити те, що інтервал руху між автобусами на смуги маленький, більше 5 хвилин на зупинці стояти не доводитися. Добираюся без пригод. У порожньому автобусі немає обставин сваритися ні пасажирам, ні кондуктору. Проблеми з'являються під час дощику. Перейти вулицю Леніна в районі ЦУМу не промочити взуття НЕМОЖЛИВО! Пішоходи перебігають вулицю практично по щиколотку у воді, припускаю, що у весняно-осінній період це для багатьох закінчується ГРЗ.

Прийняла роль у виїзній нараді з керівниками економних установ Сівінскі міського району. За іншим як фронтом не іменувати протиборство керуючих економних установ передачі непрофільних функцій на аутсорсіг. Стояли, можна оголосити, на смерть, дискусія була запеклою. Веселить одне - що думки про передачу ведення бухгалтерського обліку іншої організації вже зародилися в головах керівників, але в якості виконавця даної сервіси вони бачать централізовану бухгалтерію - економне установа, а на аутсорсинг в бізнес ця функція буде передана пізніше, лише зовсім не зрозуміло коли. Така позиція, по-1-х, на сто відсотків не відповідає політиці краю, по-2-х, створення централізованої бухгалтерії процес далеко не звичайний, для чого робити це самостійно, відволікати людей від їхніх прямих зобов'язань, коли це в стані зробити за вас. Надзвичайно сподіваюся, що точка зору буде змінена, і керівники бюджетних установ дозволять розвиватися спец малому бізнесу.

Ще про одне, але вже приємному подію. Одна з пермських компаній, що має підрозділи як на території Російської Федерації, так і за її межами, прийшла до рішення централізації бухгалтерських функцій. Скоро на 1 ОЦВ в Пермі стане більше.

На минулому тижню пробували донести до керівників установ та СМП гідності ведення бухгалтерського обліку на аутсорсинг.

24.05.2011 організований і проведений семінар для керівників державних автономних установ. Величезну допомогу в організації семінару надали Агентства з управління муніципальними установами і Агентство з управління соц службами Пермського краю, у чиїй підвідомчості знаходяться автономні установи. Окреме спасибі Макарової І.О., і Хорошево Г.М. за виступи з доповідями.

25.05.2011 в рамках форуму «Дні Пермського бізнесу» взяла роль у круглому столі «Про проблемах передачі непрофільних функцій міських установ соціальної сфери на аутсорсинг»

І на одному й на іншому заході надзвичайно жваво обговорювалися не лише вопросци підходу до вибору аутсорсера і делегування відповідальності, та й техно сторона надання сервіси. Говорили про труднощі переходу, про кадрові проблемах, але вголос негативне ставлення до проекту не висловлювалося. Як би це було не дивно, але але, за словами колег, бурхливі обговорення бухгалтерського аутсорсингу з негативним забарвленням проходили в крайніх рядах залів. Надзвичайно шкода, що слухачі семінарів посоромилися вступити в дискусію і відстоювати свою точку зору. Всі знають те, що або ніякої іншої точки зору немає, просто не хочеться «напружуватися» ...

Ще в одному заході в рамках форуму «Дні Пермського бізнесу» взяла роль в якості ведучого, це семінар для СМП «Бухгалтерія на аутсорсингу: як отримати всі вигоди від співпраці і знизити ризики». У семінарі брали участь 59 слухачів. Відповіли на всі надійшли питання, що сподіваюся це допоможе прийняти рішення на користьаутсорсингу.

Тиждень пройшов під знаком підготовки до 2 заходам, які відбутися на наступній тижню:

1. Нарада з керівниками автономних установ по питанню передачі бухгалтерських функцій на аутсорсинг

- Законодавство Російської Федерації і Пермського краю, що регламентує розміщення замовлень автономними установами;

- Результати пілотного проекту з передачі на аутсорсинг бухгалтерських функцій муніципальними установами Пермського краю;

- Гарантії властивості надання бухгалтерських послуг аутсорсингових компаній.

До ролі в семінарі запрошені як керівники автономних установ, так і аутсорсингові компанії.

Перелік аутсорсингових компаній, готових працювати з бюджетом сформувався в 1 кв. 2011р. Тоді всім аутсорсинговим компаніям, інформацію про які відшукали у відкритих джерелах, були орієнтовані запрошення по ролі в проекті - близько 130 запрошень. Відгукнулися 18 компаній, з якими продовжуємо працювати. Якщо цей перелік розширитися - буду рада.

З установами інших видів при конкретну участь Агентств з управління муніципальними установами, закладами охорони здоров'я, соц службами ведеться робота з передачі бухгалтерських функцій на аутсорсинг. У поточний час установами оголошено 10 процедур розміщення замовлень на надання бухгалтерських послуг.

2.Семінар «Бухгалтерія на аутсорсингу: як отримати всі вигоди від співпраці і знизити небезпеку?» В рамках форуму «Дні пермського бізнесу».

Семінар націлений на представників малого підприємництва. До ролі в семінарі запрошені аутсорсингові компанії, що працюють з СМП. Вони розкажуть що таке аутсорсинг бухгалтерських послуг, дадуть правову оцінку таким послуг і пояснять як аутсорсингові сервіси сприяють розвитку малого підприємництва.

Для всіх учасників семінару підготовлено яскраві буклети інформація яких, сподіваюся, допоможе прийняти СМП рішення закуповувати бухгалтерські сервіси на принципах аутсорсингу.

Знайти завчасно якість придбаної сервіси нереально. І навіть не треба і говорити про те, що уявити якою буде якість сервіси можна лише роблячи упор на попередній досвід компанії-продавця такої сервіси. Але при закупівлях для державних і муніципальних потреб замовники не мають права встановлювати вимоги про досвід роботи до учасників розміщення замовлення.

Таким чином, перешкодою на шляху виведення бухгалтерських функцій економних установ на аутсорсинг встає 94-ФЗ. Керівники установ бояться залишитися без бухгалтерського обслуговування через поганий надання сервіси. Єдиний інструмент, який передбачив законодавець, це встановлення при розміщенні замовлення вимоги про забезпечення виконання договору, що ми і радимо всім економним установам.

Поки легше ситуація у автономних установ, на їх 94-ФЗ не поширюється, і вони можуть укладати чи прямий контракт, або проводити торги відповідно до ст. 447 Цивільного кодексу. Мало хто знає те, що що б полегшити роботу про проведення торгів за ЦК РФ нами розроблена типова конкурсна документація.

Але, 11.05.2011 р. Держ Думою Федеральних Зборів РФ прийнятий у першому читанні проект федерального закону спрямований на поліпшення закупівельної діяльності окремих господарюючих суб'єктів, у тому числі автономних установ. Порядок закупівель для АУшек скоро буде законодавчо регламентований, керівники установ зверніть на це увагу.

І ще про одному заході. Прийнято участь у семінарі нараді з ОМС асоціації «Злагода». Озвучено задачки проекту з яких залучаються ОМС, в т.ч. передача бухгалтерських функцій на аутсорсинг. Реакції з боку представників ОМС не було: ні питань, ні заперечень (як традиційно буває) що відсутній ринок бухгалтерських послуг для економною сфери. Ситуація насторожує ...

Blogroll
Переглядів: 427 | Додав: chords | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz