Мій сайт Середа, 04.12.2024, 21:13

Вітаю Вас Гість
RSS

Головна | Реєстрація | Вхід
«  Липень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу
---------
Архів записів
Друзі сайту
Головна » 2011 » Липень » 24 » Теми: Пасивний дохід в МЛМ
22:38
Теми: Пасивний дохід в МЛМ

Неділя, 30 вересня 2007 Пасивний дохід в МЛМ

Надзвичайно майже всі мережевики, запрошуючи у бізнес, вживають аргумент "пасивного доходу". Нерідко навіть доходить до бреда: вся презентація бізнесу зводиться до того, що необхідно зареєструватися, попрацювати трохи, запросити людей, а потім розслаблено "відступити від справ молодим і багатим".

Що все-таки таке пасивний дохід? Служба Yandex. Словники дає наступне визначення:

Пасивні доходи: доходи, одержувані від вкладення капіталу (наприклад, дивіденди).

Творці книжок по бізнесу, інтернет-бізнесмени та мережевики нерідко згадують і про найбільш широкому понятті пасивного доходу. Це можуть бути такі джерела доходу, як:

- Дохід від здачі нерухомості в оренду; - дохід від сайтів; - дохід від структури в МЛМ-компанії; - дохід від інвестицій; - авторський гонорар, який приносить інтелектуальна власність.

Грунтуючись на власному досвіді, також спілкуючись з багатьма людьми, приходжу до висновку, що пасивний дохід у чистому вигляді, іншими словами дохід від одноразового вкладення праці, капіталу, або розумових зусиль, зрідка буває стабільним. Так, власники нерухомості традиційно зобов'язані займатися пошуком більш вигідних клієнтів, також ремонтом даної нерухомості. Володарі веб-сайтів відмінно знають, що веб-сайт необхідно підтримувати і "підкручувати". Непоганий дохід від інвестицій отримують ті, хто неперевершено орієнтується в інформації, навчається, вміє вибрати більш виграшні об'єкти для вкладень і час від часу, залежно від ситуації на ринку, змінює стратегію. Авторський гонорар від написаної книжки, знятого кінофільму і музики приносить дохід тільки 1-й час, потім найчастіше "струмочок слабшає". Ось одна з обставин того, що на полицях книжкових магазинів, а потім на екранах кінозалів виникають "Гаррі Поттер-2", "Гаррі Поттер-3" ...

Зовсім не так давно я прочитала книжку "Avon: Як створювалася компанія № 1 для дам" (творець Лора Клепацкій). Всі давно знають те, що в книжці рассиказивается про перший володаря даної великий і відомої компанії Д. Всі давно знають те, що х. Макконелл, заснував в 1886 році Каліфорнійську парфумерну компанію, пізніше перейменовану в Avon, про рекламні прийоми, успішних і невдалих стратегіях, про кроки завоювання ринку США, а потім і інших держав. Багато сторінок присвячено історіям топ-менеджерів і консультантів компанії, програмі "Лідерство в продажах", яка дозволяє отримувати дохід з 3-х рівнів, і застосовується в США. Книжка надзвичайно захоплююча, раджу її всім, хто цікавиться історією розвитку каталожної торгівлі, прямими продажами і плануванням роботи на косметичному ринку. Всім відомо про те, що в книжці наводяться факти, які мене вразили практично.

До прикладу. У 30-і роки в США був найглибша економічна криза, в країні панувала безробіття, у більшості американців не було коштів навіть на найпотрібніше. Тим більше, конкретно в 1932 році ця компанія прийняла, здавалося б, позбавлене будь-якої логіки рішення: перейти від системи щомісячних каталогів до системи 3-х тижневих каталожних періодів. Мало хто знає те, що і це віддало класний підсумок: реалізації підстрибнули на 70%! А з 1964 року усередині США компанія працює з 2-х тижневим каталогом, і відповідно, 2-х тижневим звітним періодом для консультантів.

"Avon не самотня серед тих, хто бореться з плинністю кадрів. Це буденне явище для бізнесу, до якого надзвичайно просто приєднатися. Зверніть увагу на те, що за даними дослідження, проведеного в 2003 році Асоціацією прямих продажів, середньорічний відсоток утримання представників в галузі на той момент склав 31,4%, відсоток догляду - 38,9%, а відсоток оновлення штату - 64,7%. Крайній показник непосредствено в Avon склав близько 100% "(!)

Це означає, що кожного року через одну трубу в басейнAvon вливається певну кількість новітніх консультантів, і фактично всі консультанти протягом року виливаються в іншу трубу ... Зауважимо, що це ОФІЦІЙНІ дані за 2003 рік, по США.

В середньому ж, з компаній прямих продажів протягом року йде 38,9% консультантів. Чому люди йдуть? Це відбувається абсолютно не тому, що в компаніях, які проаналізувала Асоціація прямих продажів, нехороша продукція або поганий маркетинг-план, а просто тому, що в мережеві компанії приходить надзвичайно багато випадкових людей. Робота в мережевому маркетингу передбачає наявність самодисципліни, і буває, що достатньо твердою, вміння працювати без контролю з боку "дядька", особистої мотивації, здібностей налагодження відносин з людьми, бажання навчатися і здатність до навчання, та багато можна ще перераховувати властивостей ... Звичайно, володіють такими властивостями далеко не всі, і далеко не кожен буде працювати над собою, щоб ці властивості виникли.

Фактично, почала я нинішню статтю з того, що нерідко новачків запрошують зовсім не туди, де вони потім виявляються ... Велика частина переконується, що заробити пасивний дохід в мережевому маркетингу, а потім "відступити від справ молодим і багатим" абсолютно непросто, і вдається надзвичайно, надзвичайно небагатьом.

Уявіть, що ви за рік запросили в першу лінію 100 осіб, отримали якийсь дохід від даної структури, і "відійшли від справ". Зверніть увагу на те, що за статистикою, 39 осіб з першої смуги протягом року кинуть бізнес. Чудово, якщо посеред решти дистриб'юторів буде кілька потужних фаворитів, які візьмуть ситуацію в свої руки, почнуть рекрутувати і розширювати свою мережу, будуть працювати довго і стабільно. А якщо ні? Те пройде ще рік, і від структури залишаться "ріжки та ніжки".

Споглядали коли-небудь виступ жонглера? Що робить жонглер, коли одна з тарілочок падає? Він просто бере зі столу іншу ... Необхідно підкреслити те, що так і фаворит сетевик, постійно готовий закрити утворилася "дірка", запрошуючи і виховуючи новачків.

Так що все-таки, пасивний дохід в МЛМ - всього лише ілюзія, і більшості з нас не вийде "відступити від справ юними і забезпеченими"? Весь питання в тому, які цілі ви для себе ставите. А цілі людини усвідомити не так і важко. Адже кожна людина, погодьтеся, прагне до того, щоб бути щасливим. Але щастя - це якесь своє, особисте відчуття, і кожен з нас буде щасливим зовсім від різних речей, подій і подій.

От приміром, бомжі на Комсомольській площі - колишні чоловіки і дами, повз які я проходжу по дорозі в кабінет, щасливі по-своєму. Їх щастя розливається в пляшки по 0,75 літра, і найважливіша мета, яку перед собою ставлять ці людиноподібні істоти - стабільний приплив потрібної води. Зверніть увагу на те, що і вони щасливі, коли вона є, і глибоко нещасні, коли її немає.

Максим Нігтиків, з яким ми років 15-16 тому торгували поряд на Тушинському радіоринку, а на даний момент він володар групи компаній "Зв'язковий", доларові мільйонер, на нещодавній зустрічі в Столичному Клубі Бізнесменів вимовив:

"Собі я вирішив, що я тут для того, щоб бачити і облагороджувати світ навколо себе ..." "Компанією« Зв'язківець »- займаюся для душі. Але я займаюся питаннями, які мені захоплюючі: питаннями розвитку компанії, який ще бізнес можна вибудувати в компанії« Зв'язківець ». Я не думаю про те, як реалізувати більше телефонів в наступному місяці." "Я не піду нікуди. No exit. Я займаюся тим, що мені цікаво, поки цікаво, буду цим займатися, і тому стратегії exit у мене немає". "Як розвивати себе? Самий звичайний метод розвиватися: ставити для себе планки і до них рухатися. Учора брали метр 10, означає, зараз планка - метр 30. Звичайно ж, всі ми дуже добре знаємо те, що при цьому, задачка зобов'язана бути така , яку ви не розумієте, як вирішити. Якщо ви розумієте, як її вирішити - це нерозвиток. "

30-річний Максим займається своєю справою не для того, щоб "Відійти від справ молодим і exit. Можливо і те, що а зараз запитаєте себе, а що ви будете робити, коли" відійдете від справ "? Не лежати ж весь день на канапі (шезлонгу, гамаку)? Як сказав колись Мірзакарім Норбеков: "Яка справа викликає у вас оргазм? Ну не рахуючи того справи, про яку ви відразу подумали? Ось їм і займіться. І це справа неодмінно принесе для вас засоби, визнання, успіх, самореалізацію, почуття ЩАСТЯ ".

Я займаюся мережевим маркетингом не для того, щоб вибудувати структуру, а пізніше коли-небудь "відступити від справ" і зайнятися нарешті тим, що мені подобається, для душі. Всі давно знають те, що в мережевому маркетингу я ВЖЕ можу займатися тим, що мені подобається, кожен день! Мені шалено цікаво розвивати бізнес в інтернеті, і в МЛМ я можу з успіхом це втілити. Я люблю фотографувати, і мені це лише допомагає в роботі. Мені надзвичайно подобається розмовляти з розумними, незвичайними, самодостатніми людьми, і я знаходжу їх у мережевому маркетингу. Мені подобається відчуття того, що я змінююся, дізнаюся щось нове, стаю мудрішим - і це відбувається в МЛМ. Мені приносить величезне почуття радості, коли я бачу, як виростають новенькі ... І навіть не треба і говорити про те, що і це все я можу втілити у власній компанії!

Люди, яких ви запрошуєте - чого ж бажають вони? Чи бажають вони дозвільної, ситого і нудною життя, яку ви обіцяєте після "маленьких і недовгих зусиль в МЛМ"? Адже пасивного доходу від структури вони можуть так не домогтися (але природно, вони постійно можуть інвестувати частину заробленого, щоб зробити заділ на майбутнє). Запитаєте: як ці люди бажали б жити? Що створювати? З ким розмовляти? Чому навчатися? Де побувати? Які долати планки? Від якої справи, зрештою, вони відчувають оргазм?

Розкажіть про те, як вони можуть втілити себе, займатися тим, що їм подобається, отримувати визнання, і бути щасливим, працюючи в мережевому маркетингу. І навіть якщо ці люди потім не отримають пасивного доходу, вони не увійдуть в 39% тих, хто пішов, а залишаться з тими, хто залишився.

0 коммент.:

У гостях на школі у naDim Про фукоідане Стовбурові клітини будуть брати зі шкіри Розумний веб 2010-року Архів блогу
Переглядів: 395 | Додав: chords | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz