Мій сайт Середа, 04.12.2024, 21:25

Вітаю Вас Гість
RSS

Головна | Реєстрація | Вхід
«  Липень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Форма входу
---------
Архів записів
Друзі сайту
Головна » 2011 » Липень » 24 » ТЕОРЕТИЧНА КОНЦЕПЦІЯ ЛОГІСТИКИ »Інвестиції і небезпеки в логістиці
22:39
ТЕОРЕТИЧНА КОНЦЕПЦІЯ ЛОГІСТИКИ »Інвестиції і небезпеки в логістиці

У певний момент господарської діяльності кожен менеджер може зіткнутися з необхідністю оцінити певний проект. І навіть не треба і говорити про те, що для цього йому буде потрібно застосовувати ряд способів, що дозволяють оцінити кожен проект, також знайти, який з їхніх повинен бути пріоритетним і чи необхідно продовжувати його виконання, розгледівши якісь способи оцінки інвестиційних проектів, які можуть застосовуватися для розробки логістичної системи.

Фінансова суть і формування вантажних тарифів. Звичайно ж, всі ми дуже добре знаємо те, що вантажні тарифи за власною економічною природою є цінами на послуги з транспортування вантажів. Будучи ціною, вантажні тарифи сприяють оптимальному розміщенню продукції і правильному поєднанню інтересів виробництва та вживання.

Вантажні тарифи, як і будь-яка вартість, володіють рядом функцій: по-1-х, ціни висловлюють витрати праці, по-2-х, надають мате-ріальнсе стимулювання розвитку і вдосконалення виробництва, по-3-х, формують публічні потреби; в-4-х, вартість володіє распределітетьной функцією, так як через вартість йде принциповий і непростий процес розподілу знову зробленої вартості на виробничі потреби, вживання і скупчення. (More ...)

Related posts

Таким чином, обидва проекти приносять прибуток у розмірі 35%. Це вказує, що щорічний розмір прибутку буде 7% протягом 5 років.

Термін окупності є період часу, який потрібен для відшкодування варіанти: в кінці першого року виконання проекту буде окуплена суму 57 000 дол, в кінці другого - 102 000 дол, в кінці третього - 136 500 дол, в кінці четвертого - 168 750 дол Необхідно відзначити те, що таким чином, період окупності знаходиться між 3-ма та 4-ма роками.

Якщо уявити, що дохід розподіляється протягом року помірно, то термін окупності для першого варіанту проекту складе 3,5 року. Термін окупності другого проекту складе 2,9 року. Якщо врахувати термін окупності, то другий проект найбільш еффектівен.Незапятнанная приведена вартість (ЧПС) розглядається як (more ...)

Related posts

Підвищення розміру материалопотока після точки Q> призводить до зростання сукупного доходу, але знижується сукупний прибуток. У точці D виконання материалопотока відповідає сукупним доходам і витратам. Як би це було не дивно, але цей приклад дає можливість менеджеру логістики зробити висновок, що при встановленій вартості лише певний розмір материалопотока може гарантірооать найвищу прибуток.

Рух ціп (тарифу) на ринку материалопотока визначається попитом і пропозицією. У перший раз визначення функції попиту ще в XIX п. віддав французький економіст А * Курно. Його функція D вказує залежність попиту від ціни Pt тобто D = f {P). Необхідно відзначити те, що закон попиту формулюється так: при інших рівних умовах на якому ринку (табл. 9.10) існує зворотна залежність між ціною (тарифом) і попитом па материалопотока, т, е. попит зростає при зниженні тарифу, і навпаки. (More ...)

Related posts

Перевага 1-го проекту над іншим не настільки значно, але найбільш дієвим є варіант II.

Одним з причин, шрающіх важливу роль при оцінці інвестиційних проектів, є фактор ризику, пов'язаний з кожним з оцінюваних проектів.

Аналіз ризику - це спроба виразити в кількісних показниках можливість того, що даний набір прибутків (вигод) буде отриманий.

Для кількісного визначення ризику логист може розрахувати можливість отримання потоку валютної готівки. Цей розрахунок може грунтуватися на минулому досвіді виконання подібних проектів або відображати особисте судження логіста про пов'язаний з проектом ризику. (More ...)

Related posts

Вантажні тарифи на різних видах транспорту. Підпрацюючою системою вантажних тарифів кожного виду транспорту усвідомлюємо сукупність взаємоузгоджених і систематизованих у певному порядку ставок, що застосовуються для розрахунку платежів за перевезення вантажів, також за виконання пов'язаних з перевезеннями вантажних і комерційних операцій (навантаження, вивантаження, зберігання вантажів і т. п.). Конкретне вираз працює тарифна система отримує в тарифних схемах, тарифних довідниках і правил обчислення платежів, зборів з перевезень вантажів.

На залізничному транспорті вантажні тарифи поділяються за видами, пологах відправок та формами побудови. (More ...)

Related posts

Categories Archives

Tag Cloud

Переглядів: 446 | Додав: chords | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz