Мій сайт Середа, 04.12.2024, 21:34

Вітаю Вас Гість
RSS

Головна | Реєстрація | Вхід
«  Липень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу
---------
Архів записів
Друзі сайту
Головна » 2011 » Липень » 24 » The Sims 2: Бізнес - Вікіпедія
22:41
The Sims 2: Бізнес - Вікіпедія

The Sims 2: Бізнес

The Sims 2: Бізнес (англ. The Sims 2: Open for Business) - третє доповнення до симулятору життя The Sims 2. Головні індивідуальності - можливість випробувати себе в ролі підприємця, особливий містечко - Торжок. Для пуску додатки потрібна наявність унікальної версії гри.

Зміст [правити] Нове в грі

У грі додалися новітні стилі обробки стінок, покриття підлог, предметів меблів. Додалися колекції стилів «Інтернаціональ-модерн», «Казковий», «Euro».

У числі новітніх предметів додалося крісло стиліста, яке дозволяє стиліста поміняти зовнішність власного клієнта.

У будівництві будинків і публічних ділянок додалася можливість обладнати будинки ліфтами.

Як підмоги до бізнесу можна застосовувати стійку для реалізації лимонаду. Освіжаючий напій заманює клієнтів. Вживається дітками.

Щоб відкрити магазин, потрібні полиці, столи та інше магазинне обладнання, на якому можна розташувати продукт.

Багато новітніх предметів декорації інтер'єру, в тому числі і табличка «Відкрито / Зачинено», яка потрібна в управлінні справою.

Касовий апарат з публічних ділянок виник зараз в меню режиму покупок і в житловому ділянці. Не для кого не секрет те, що є новітній варіант касового апарату, і крім того додався автомат з продажу квитків.

[Правити] Бот Серво

Продовжуючи традицію минулих додавань, творці додали нове створіння: бот Серво. Цей бот збирається на верстаті для конструювання роботів при наявності Золотого значка роботехника. При першому включенні Серво можна запрограмувати або на чоловічу, або на жіночу особистість. Треба сказати те, що серво має повністю людський інтелект, після включення стає повноправним членом сім'ї, може закохатися, займатися сексом і навіть вступити в шлюб. На сто відсотків управляється гравцем. Час від часу у Серво виникає бажання займатися рутинною домашньою роботою: готуванням, прибиранням. Не для кого не секрет те, що серво не харчується людською їжею, не спить, не справляє природну потребу. З усіх людських потреб, що визначають настрій, йому доступні лише дозвілля, комфорт і спілкування. Всім відомо про те, що додалася так само новенька потреба: енергія. Для того, щоб її поповнити, боти повинні часом підзаряджатися від сонячного світла. Не для кого не секрет те, що це може бути лише при денному світлі (іншими словами в проміжку часу від 7:00 до 19:00) і лише поза приміщенням. Серво виникає з повним комплектом здібностей з кулінарії, техніці та прибирання. Інші здібності, також «фетиші» і «стоп-сигнали» (див. The Sims 2: Нічне життя) запозичує у персонажа, який його зібрав. Безсумнівно, варто згадати те, що контакт Серво з водою небажаний.

[Правити] Управління справою

Бізнеси в грі діляться на дві категорії: домашній бізнес та управління публічним ділянкою. Для того, щоб відкрити домашній бізнес, потрібно підійти до телефону, вибрати опцію «Бізнес» і далі - «Відкрити домашній бізнес». Придбання публічного ділянки теж починається з телефону, необхідно вибрати опцію «Нерухомість» і далі - «Придбати публічний ділянку». Після придбання публічного ділянки в багажі персонажа виникає сертифікат на володіння нерухомістю. Після того, як бізнес відкрито, у правому верхньому кутку екрану виникає панель бізнесу. По колу даної панелі розміщені іконки. Зірочка показує лояльність клієнтів, силует чоловічка - персонал, найнятий керованим володарем компанії, значок сімолеонів (бакса) показує бухгалтерію бізнесу, значок касового апарату - інформацію про підприємство, значок з цінником відкриває інструмент управління цінами на продукти і сервіси. Віконце в правому верхньому куті панелі вказує рівень бізнес-компанії. Світлазірочка з скринею в центрі панелі відкриває панель бонусів, які додаються при збільшенні рівня компанії.

Найняти працівників можна по телефону, або по Вебу. Всім відомо про те, що за допомогою таблички «Відкрито / Зачинено» можна їх викликати на дільницю. Так само за допомогою даної таблички можна відкрити, або закрити підприємство для клієнтів. Володар компанії може призначити працівників на кілька посад: прибиральник, касир, торговець, менеджер із закупівлі. Всі давно знають те, що коли є верстати по виробництву ботів, букетів квітів або іграшок, володар може доручити робочого створення цих продуктів.

Довга робота на кожній з цих спеціальностей накопичує досвід. Сходи набуття досвіду відзначаються почесними значками: Бронзовий, Срібний, Золотий. Отримання кожного із значків відкриває власникові досвіду новітні здібності. Наприклад, досвідчений торговець може скоріше запевнити клієнта придбати продукт, найдосвідченіший касир швидше пробиває чеки покупців, а найдосвідченіший комірник швидше поповнює запаси. Також набуття досвіду позначається на малій зарплаті працівника.

Коли клієнт приходить на ваше підприємство і зацікавлюється продуктом або послугою, над його головою виникає шкала зацікавленості. Коли вона заповнюється, клієнт сприймає рішення придбати продукт / послугу. Для того, щоб допомогти клієнту прийняти це рішення, володар бізнесу, або торговець може запропонувати продукт, запропонувати знижку, наполегливо запропонувати продукт, або здивувати (залежить від досвіду з продажу). Необхідно відзначити те, що купивши продукт, клієнт забирає його у власному багажі. При цьому на місці продукту виникає табличка «Немає у наявності». Для того, щоб поповнити запаси продуктів, можна призначити менеджера зі закупівель, а можна самому поповнювати запаси. Якщо продукт є одним з предметів у режимі покупки, з поповненням його запасів проблем не виникає. Але, щоб поповнити запаси продуктів, вироблених на верстатах, вони повинні існувати в багажі володаря компанії.

Якщо персонаж володіє публічним ділянкою, він може призначити керуючого, і більше на ділянці не з'являтися, а вести справи по телефону.

Якщо клієнтів відмінно обслуговують, то їх лояльність до вашого підприємства збільшується. Звичайно ж, всі ми дуже добре знаємо те, що чим більше лояльність клієнтів, тим вище рівень компанії. Збільшення рівня компанії дає можливість її власникові отримання новітніх здібностей ведення бізнесу, також дозволяє підвищити ціни на продукти і сервіси.

[Правити] Посилання
Особисті інструменти
Місця імен
Варіанти
Перегляди
Діяння
Навігація
Переглядів: 699 | Додав: chords | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz