Альф написав пропагандистську статтю на користь малого бізнесу: Мовляв, половина ВВП США робиться малими підприємствами і, взагалі, це база будь-якої зрілої капіталістичної економіки. І, мовляв, за рівнем використовуваних технологій малий бізнес особливо не відстає від бізнесу величезного. Я здогадуюся, чому Альф вирішив в один момент написати на цю тему. Зверніть увагу на те, що справа в тому, що крайні пару тижнів у Руінтернете масово поширюється агітаційна стаття ПРОТИ малого бізнесу. Процитую шматок: "Так от, хлопці -" малий бізнес "це чи техно кустарщина, або перепродаж чогось лохам за завищеною вартістю, або й зовсім розлучення дурнів і кидалово. Навіть в торгівлі" малий бізнес "здавна обгидив і програв конкуренцію великим рітейлових мереж (не лише в Росії, а й скрізь в просунутих країнах). Якщо можна так висловитися - WallMart задушив маленькі крамниці. Уряд, який розраховує вибудувати непогану життя населення за рахунок розвитку малого бізнесу - чи складається з ідіотів, або просто вас обманює щодо "непоганий життя". Відмінно лише велике створення. Хоч яким технічному спецу це повинно бути зрозуміло. А "малий бізнес" - це як опариші в купі лайна, яке викинули з великою ферми. Копошаться і під'їдають залишки. Життя вирує. Всім відомо про те, що всі зайняті. Навіть корисність від їх якась є, мала, правда. Зате під ногами не мішаються, все в купі ". ... Можливо і те, що відповім на це звинувачення, як представник тих "опаришів" - малого підприємця. Творець агітки вправно грає на слабкостях людської психіки, використовуючи просунутий софістичний прийом. Замість тези "малий бізнес критично важливий для країни" софіст спростовує тезу "малий бізнес може на рівних конкурувати з великою справою". В принципі, це можна було б іменувати звичайної заміною тези, якщо б не одне принципове "але". Для малого підприємця дуже сумно чути, що він "кустар", "лохотнонщік" і т.д.. І він кидається на одне з дбайливо надісланих для нього софістом слабеньких місць. Приміром, на твердження, що малий бізнес типо неконкурентоспроможний. Все, профіт. Далі софисту залишається лише з усмішкою стежити, як його партія, розпочавшись із заздалегідь програшного ходу "малий бізнес марний", переростає в тверду нічию. Щоб відповісти софисту вірно слід відокремити мух від котлет: визнати слабенькі боку і зосередитися на потужних. Перший. Малий бізнес і по правді програє великим як по ефективності, так і за інноваційністю. Ні конкурувати за вартістю з Wal-Mart, ні випускати найбільш просунуті процесори, ніж Intel, малий бізнес не здатний на фізичному рівні. Друга. Малий бізнес виробляє необмежену кількість якісних робочих місць. Я кажу якісних, тому що "малі бізнесмени" являють собою чудовий людський матеріал: це вільні, рішучі і відповідальні люди, на яких, фактично, і тримаються суспільства типу такого ж південноамериканського. Принципово усвідомлювати, що малий бізнес - це не метод "зайняти зайвих людей". Це, навпаки, можливість примножити людські ресурси країни. І, врешті-решт, третє, найпринциповіше. Малий бізнес створює ... інфраструктуру. Інфраструктуру задоволення людських потреб, яка потрібна, щоб люди відчували себе людьми, а не рабами. Краще всього проілюструвати значимість даної інфраструктури на прикладі СРСР. Продукти першої необхідності, типу чорного хліба, робочих роб і зимових ватників, вироблялися в СРСР у надлишку. Труднощі зайнятості не було: за дармоїдство, як ви пам'ятаєте, в російські часи саджали у в'язницю. Але через відсутність малого бізнесу російська людина, вибравшись в закордонне відрядження, відчував себе бідняком з арабської казки, що потрапили в повний скарбів зачарованепалац. Підведу результат. Прямо малий бізнес особливо на економічні характеристики не впливає. Безсумнівно, варто згадати те, що від нього не слід чекати ні впровадження інноваторскіх технологій, ні жирних надходжень до бюджету. Але малий бізнес дуже сприятливо впливає на людський капітал: як надаючи роботу найкращим представникам суспільства, так і обслуговуючи потреби інших людей. Саме тому то соц уряд, яким себе позиціонує Наша батьківщина, зобов'язана приділяти малому бізнесу максимум уваги: ??пестити його, плекати і всіляко оберігати від дратівної уваги каральних органів. У еталоні ж, я вважаю, слід було б прийняти закон про "листі А4". Згідно з яким всі папірці, які повинен заповнювати керуючий малого компанії, повинні вичерпуватися одним листком А4 на квартал.
|