Мій сайт Середа, 04.12.2024, 21:25

Вітаю Вас Гість
RSS

Головна | Реєстрація | Вхід
«  Липень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Форма входу
---------
Архів записів
Друзі сайту
Головна » 2011 » Липень » 24 » Відкриття малого бізнесу
21:03
Відкриття малого бізнесу

Реєстрація | Вхід

Малий бізнес є одним з головних ланок економіки США. Це 10-ки тисяч маленьких компаній і бізнесів, складові нормальну економічну структуру, що забезпечують рух грошей на рівні споживачів, що створюють робочі місця для сотень тисяч людей.

За визначенням Адміністрації малих бізнесів США до рівня малих бізнесів належать компанії, що налічують до 500 службовців з капіталообіг до 5 млн доларів.

На жаль, шлях до набуття власного стабільного та процвітаючого бізнесу можливо надзвичайно непростим. І однією з основних проблем тут бути може відсутність потрібних знань в області маркетингу, ринку відповідних продуктів або послуг, стратегії збуту продуктів, також відсутність достатніх грошей.

ЧАСТИНА 1.

Перед початком будь-якої комерційної діяльності потрібно зробити прикидку майбутніх витрат. Знаючи свої витрати та грошові здібності, легше прийняти рішення про необхідність кредитів, позик, допомоги інвесторів і т.д. або можливо обійтися своїми силами.

Ваші витрати будуть визначатися, виходячи з наступних витрат:

1. Зарплата працюючих (якщо ви плануєте найманих працівників для бізнесу).

8. Робоче обладнання (куплене або взяте в оренду). Витрати з амортизації.

10. Витрати на повернення відсотків по банківських позиках (якщо вони взяті).

13. Витрати на офісне обладнання та меблі (якщо такі є).

14. І навіть не треба і говорити про те, що витрати на закупівлю сировини і матеріалів, продуктів для початку діяльності. Складські запаси.

15. Ремонт орендованого приміщення при його необхідності які відмінності виду бізнесу, попереднього вашому.

18. Вартість відкриття бізнесу. Реєстрація. Встановлення його юридичного статусу. Фірмовий символ, квитанції.

Статті витрат, наведені тут, можуть бути іншими, у величезну або найменшу сторону, тому що вони залежать від виду бізнесу, розмірів, його місцезнаходження, вашого фінансового стану та інших обставин.

Але в будь-якому випадку перед початком діяльності їх потрібно конкретно прорахувати.

Бізнесмену також слід тримати в голові, що інфляція руйнує бізнес. Потрібно вкладати кошти і розширювати його для прибуткової і стабільної роботи.

1 - Sole Proprietorship - єдиний власник і володар бізнесу.

Єдиний власник - більш звичайна, громадська та легка форма ведення бізнесу. Велика частина людей стартують в бізнесі конкретно з даної форми організації.

Підприємство сплачує податок відповідно до власного доходу. Дуже хочеться підкреслити те, що в разі банкрутства оплата за рахунками буде проводитися за рахунок особистого майна бізнесмена.

- Не потрібно мати окремий файл для бізнесу з повернення податків, будь-яка прибуток або збиток об'єднуються з іншими вашими джерелами доходів для подачі в податкове управління

- Прийняття на себе необмеженої особистої відповідальності за боргами і судовим діям і в разі оголошення банкрутства, борги кредиторам будуть відшкодовуватися від реалізації вашого особистого майна

- Ваша захворювання або непрацездатність можуть піддати загрози стабільність бізнесу

- Ви самі робите внесок у пенсійний план. Утримання лімітовано в розмірі 20% від річного прибутку

- Відсутній готівковий капітал, всі гроші в обігу, на рахунок надходять після реалізації продукції, сервіси.

- Майбутнє компанії залежить лише від ваших можливостей, знань, грошового потенціалу.

Всі рішення приймаються разом. Кожен партнер має частку приналежності в бізнесі, згідно вкладеного капіталу. Ризик ділиться посеред партнерів згідно їх частці в бізнесі.

Розглядаючи цей тип ведення бізнесу слід зазначити, що він може мати дві форми: загальну і обмежену.При загальній формі бізнес управляється 2-ма і більше людьми, що мають повністю рівні права, обов'язки і відповідальність. При обмеженій формі партнерства учасники також вкладають кошти і отримують прибуток відповідно вкладеної частці і угоди між ними, але ніхто не має повного контролю над справою, і ніхто особисто не несе відповідальність за бізнес, якщо він слабшає.

- Внесок початкового капіталу більше, ніж при персональній формі бізнесу

- Кожен учасник бізнесу надає свою частину доходу або збитку для можливого повернення штатівських і федеральних податків

- Має більше свободи від контролю з боку уряду і оподаткувань, ніж компанія

- Зменшення контролю над справою кожного напарника в порівнянні з одноосібним справою

- Відповідальність за діяльність напарника регулюється дещицею його ролі в бізнесі

- Необмежена індивідуальна відповідальність. Власники капіталу все індивідуально відповідають за борги по бізнесу, незважаючи на те, що власний дохід кожен представляє роздільно. За помилки 1-го розплачуються всі

- Бізнес може закінчитися в разі вилучення дещиці головного напарника, якщо угодою не передбачені захисні заходи

- Для одержання фінансування на довгий період роздивляються персонально стан і капітал кожного напарника

- При банкрутстві партнер, чия частка в бізнесі більше, втрачає теж більше.

Більш непроста форма ведення бізнесу. Для відкриття потрібно дозвіл влади штату. Може управлятися кількома людьми і навіть однією сім'єю.

Майже всі компанії мають свої акції на біржах. Управління здійснюється власниками більшого пакету акцій. Ризик між ними розподіляється також згідно вкладеного капіталу.

- Не припиняє своєї діяльності у разі захворювання, смерті або виходу з бізнесу 1-го з господарів

- Має численних інвесторів і може збільшувати власний капітал справжній від реалізації акцій, фондів

- Кожен інвестор несе окрему відповідальність, згідно з сумою власних акцій

- Особисте майно та акції володаря розбиті, менше ризику розоритися.

- Всеоб'ятний урядовий контроль за діяльністю компанії

- Численний документообіг. Звіти урядовим і штатним владі

- Величезні витрати на створення компанії, також підтримки її діяльності

- Збільшена виплата податків, особистих зарплат і дивідендів.

ЧАСТИНА 2

ПРОЦЕДУРА ВІДКРИТТЯ БІЗНЕСУ В ШТАТІ НЬЮ-ЙОРК

Для офіційної та легальної роботи бізнесу для вас потрібно його зареєструвати. Якщо ви відкриваєте бізнес і його назва не збігається з вашим ім'ям, то бізнес реєструється з отриманням бізнес-Сертифікат (Business Certificate). Для прикладу, якщо ваше ім'я Poul Smith і ви відкриваєте бакалійний магазин, іменований Poul Groceries, потрібно отримати сертифікат. Але якщо заголовок магазину на сто відсотків збігається з вашим ім'ям і іменується Poul's Smith, то бізнес-сертифікат не потрібен. Необхідно підкреслити те, що для отримання бізнес-сертифікату потрібно заповнити спеціальну форму і відкрити файл в County Clerk's Office того району, де розміщений ваш бізнес.

Якщо ви єдиний володар бізнесу і відкриваєте його як Sole Partnership, потрібно заповнити форму (три екземпляри) Blumberg Forms number X-201 або X-203. Необхідно відзначити те, що бланки цих форм можна придбати в канцелярському магазині.

Якщо форма вашого бізнесу Partnership, заповнюється форма Blumberg Forms number X-74.

Після наповнення форм вони засвідчуються у нотаріуса, тоді і можна звертатися в County Clerk's Office для реєстрації за адресами, наведеними вище.

Для реєстрації компанії звертатися в Division of Corporations за адресою:

The Division of Corporations, State Records and Uniform CommercialCode.

E-mail: Ця e-mail адресу захищена від спам-ботів, для його перегляду у Вас повинен бути включений Javascript

В даному випадку заповнюються також три форми Blumberg Forms A-234, але процес реєстрації займає найбільш довгий час - до 4 тижнів.

Незалежно від того, яка форма вашого бізнесу, але ви використовуєте найманих робітників - потрібен Federal Employer Identification Number (EIN) Федеральний особистісний номер роботодавця. Для його отримання заповнюється форма SS-4, яку отримують в Internal Revenue Service (IRS) за наведеними нижче адресами.

Цю форму можна отримати поштою, зв'язавшись по телефону (800) 829-3676

2. Дозволи, ліцензії для занять певним видом бізнесу.

Різні види бізнесу потребують різних ліцензіях. Всі давно знають те, що для визначення, яка ліцензія для вас потрібна, зв'яжіться з New York City Department of Consumer Affairs,

Нижче наводяться деякі адреси кабінетів для отримання ліцензій відповідно до різних видів діяльності.

Бізнес з продажу сигарет зобов'язаний мати і міську та штатівських ліцензію.

Для отримання інформації про штатівських ліцензіях звертайтесь в

Для вас також потрібна ліцензія на наступні види діяльності: страхова справа, брокерська, компанії з продажу нерухомості, охоронна діяльність, розшукове справа, косметичні, перукарні, салони краси, нотарісное справу і т.д.

Якщо ваш бізнес має на увазі впровадження найманих працівників, яким ви платите зарплату і відраховує їх податки в бюджет, або якщо ви реалізуєте алкоголь, тютюн, вогнепальна зброя, для вас потрібно отримати Federal Tax ID Number (особистий номер для федеральних податків).

Для отримання цього номера існує процедура. Спочатку заповнюють форму SS-4. Як би це було не дивно, але її отримують у International Revenue Service за адресою:

Існує черговий з видів бізнесу, на який потрібно лайсенс - це будівництво. Роботи з установки вуличних щитів, реклами, установка легких літніх павільйонів; кафетерій, відкриття агентств з працевлаштування. Лайсенс для таких бізнесів отримують

Тут наведено деякі, але далеко не всі адреси департаментів з отримання лайсенсов. Всім відомо про те, що щоб розібратися в цьому багатстві офіційних установ, зареєструватися в податковому управлінні, застрахувати власний бізнес і працюють в ньому службовців, рекомендуємо звернутися до бухгалтера або юриста, що займаються питаннями відкриття та реєстрації бізнесів.

Можна також звернутися в різні громадські організації, в яких є бізнес-центри, де бізнес-консультанти відповідять для вас на всі питання, пов'язані не тільки з процедурою відкриття, та й посприяють у питаннях маркетингу, реклами, менеджменту, підготовки бізнес-плану.

Нижче наводяться адреси організацій, пов'язаних з малим справою, куди постійно можна звернутися.

Це підтримка починаючого підприємця. Отримання банковскх позик, проведення семінарів з розвитку малого бізнесу, відповіді на питання, інформація.

Не рахуючи SBA, існує величезна кількість інших організацій, що допомагають малому бізнесу.

Надає пакет документів, що стосуються федеральних податків, також різні довідкові матеріали.

Організація, патентуються ваш винахід, захист вашої продукції торгової маркою

5. Для отримання інформації, пов'язаної з закордонним справою

Переглядів: 715 | Додав: chords | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz