-Зірки-І Бізнес Або Як Позбутися Всього В Один Момент? Частина 2 Отже, компанії не стало за одну мить! Потрібно оголосити, що тоді я ще не був проф бізнес консультантом, але я тоді прийшов до ексдіректору і ми почали розглядати ситуацію й аналізувати. По-1-х, першої та головний помилкою було те, що компанія мала всього одне джерело доходів. Всі знають те, що цим джерелом був партнер, який надсилав вагонами клієнтів із США і Японії, але практично замовник був один! Це була головна помилка. Мало хто знає те, що майже всі подумали, що головною помилкою було те, що робота компанії трималася на тому дизайнера. Зверніть увагу на те, що але це не основне. Справа в тому, що не принципово тримався бізнес на одному або сотці дизайнерів. Звичайно ж, всі ми дуже добре знаємо те, що компанія була спочатку в залежному становищі. Це положення було створено тому, що замовник був один! Смерть дизайнера - це був тільки привід порвати справи. З таким же успіхом партнеру можна було відшукати іншого підрядника і порвати справи під уже іншим приводом. І дизайнер б не виручив становища. Тому головний помилкою було те, що був всього один, нехай і досить великий, струмочок замовлень. Як я говорив у минулому пості, що якщо б були укладені 38 договорів конкретно c фірмами замовниками, то може бути з якимись можна було б домовитися і пом'якшити збитки. По-2-х, помилка була в персоналі. Було б погано, якби ми не відзначили те, що природно, не можна було робити ставку на 1-го дизайнера. Це щастя, що він пропрацював 3 роки. Але якщо б він звільнився, то ситуація була така ж. Всі знають те, що тут не було-Плану Б-. Ніхто не замислювався, що все-таки буде коли людина звільниться. Коли звільнялися програмери, то їх просто міняли на інших і робота йшла, але дизайнер був слабеньким ланкою в даному колі управління персоналом. Це і зіграло головну роль у тому, що замовник пішов. Замовник усвідомлював, що сильно ризикує, працюючи з компанією, яка не може організувати свою роботу. Проблема відмови замовника була ще глибше, ніж просто неможливість виконання договорів. Замовник зрозумів, що коли компанія не може зробити роботу з персоналом, то навіть якщо вони сприймуть частину удару на себе, не факт, що подібне не повториться в майбутньому. У даній компанії просто не було системи, яка б працювала стабільно. І дійсно, у такого ж Лебедєва компанія працює відмінно не так як там круті дизайнери, просто там вже побудований процес роботи і якщо людина не зможе працювати, то його тут же замінять іншим. Зараз цей директор уже володіє іншою компанією, де є і моя дещиця (: У кожному бізнесі є свої «зірки». Як в клієнтах (це ті хто приносить найбільше прибутку з поза), так і всередині компанії (це ті, хто робить кошти для компанії зсередини). Але робити ставку на таких зірок дуже небезпечно не маючи «Плану Б». У 2008 році Білл Гейтс покидає Microsoft. Як би це було не дивно, але в 90-х року він був яскравою зіркою, що зробило його самим багатим і вдалим підприємцем. Тим більше він виявився досить розумним людиною і власний процес відходу з компанії розтягнув на 8 років (у 2000 році він дав крісло генерального директора Стіву Балмеру). Природно, це позначиться на Майкрософті, але цей удар не буде таким болючим якщо б Гейтс просто встав і пішов. У тій же Apple ситуація ще жахливіше. Стів Джобс там зірка, в яку вірять як в Ісуса комп'ютерного світу. Хтось сказав, що Джобс коштує 1 / 3 вартості всієї Apple. Дуже хочеться підкреслити те, що поки він там - компанія буде процвітати. І якщо Джобс не зробить тих кроків, які зробив Гейтс, то Apple просто загине Мою безкоштовну книжку "Бізнес-Машина2.0. Про це ніхто не говорить ... " Вопросци і по темі Крайні Бізнес Статті Детальніше про Сергій Жуковський Надзвичайно звичайний бізнес, яким можна займатися поодинці і без стартового капіталу. Полягає він ось у чому. На даний момент я відкрию найбільший секрет по створенню бізнесу в Інтернеті. Цей спосіб діє постійно і скрізь, тому використовувати його може навіть домогосподарка, цілими днями прибирає будинок, пере білизну і готує борщ з м'ясом. Увага! Відразу попереджаю, що цей пост надзвичайно великий і надзвичайно страшний для Вашого світогляду, тому постарайтеся його роздрукувати і почитати в тихій і мирній обстановці. Крім того, що я займаюся манімейкерством в Інтернеті, я ще й спостерігаю за багатьма успішними проектами, які приносять кошти іншим людям Минулий пост був про те, що в Інтернеті є дві головні ніші, в яких робляться головні засоби. Зараз бажаю повідати, як все це справа об'єднати в щось єдине. Вчора прислали посилання на замітку Дмитра Давидова про консультантів. Якщо чесно, хоч я і надзвичайно шанобливо ставлюся до нього, тим більше замітка надзвичайно однобока. Коротко замітка про те, що консультанти - це непотрібні люди і беруть вони кошти незрозуміло за що. Відкрию секрет принциповий. У бізнесі правил немає, не було не буде. Це в менеджменті, в маркетингу, у виробництві є якісь правила. А от у бізнесі немає. Привіт, друзі! Ось і настала осінь. Необхідно підкреслити те, що ну, нічого, через 9 місяців літо знову відродитися з попелу. Написав я цей пост, перечитав його і перейнявся. Сподіваюся, що хтось із вас, хто вхопиться за ідею поста, теж їм перейметься (саме захоплююче внизу). Чи цікавилися Ви питанням, чому 9 з 10 бізнесів помирають протягом перших 5 років існування? Ексклюзивне авторське навчання "Зарплата і кадри в Microsoft Dynamics AX 2009" буде проведений в навчальному центрі компанії Giusto Consulting c 15 серпня по 17 серпня 2011р. Мотивація працівників неверотно принципова для вдалого бізнесу. Звичайно ж, всі ми дуже добре знаємо те, що все, що слід знати управлінцю про роботу з підлеглими. Як заінтригувати, який підхід вибрати. Розглядається процес побудови високоефективного відділу продажів товарів корпоративного бізнесу. У прикладі вживається проект побудови відділу продажів з нуля. Практично кожен з нас, отримуючи розрахунковий лист з нарахованої заробітної платою, лицезреет що величезну частину доходу куди - то відраховується. І задається питанням-обуренням «Куди? І для чого воно мені потрібно? ». Уявіть собі один факт про те, що тепер ось ця частина іменується ПДФО (податок на дохід фізичної особи) і складає всього 13%. Насправді ж роботодавець за нас платить ще 21% податку, які в расчетке не показуються, ці то податки і є обов'язкове соц страхування. Куди вони йдуть, і на що впливають ми розглянемо в даній статті Якщо ви зібралися втілити брухт металу, безпечніше звернутися до законного приймальнику, це вбереже і кошти, і ваше здоров'я. Інертний дохід через вкладення капіталу - один з найкращих на сьогодні способів заробітку без ризиків і прикладання особливих зусиль. Ви бажаєте відчувати себе в безпеці не боятися за збереження власного майна, тоді необхідно серйозно задуматися над питанням системи безпеки. Необхідно усвідомлювати, що зручність і збереження Вас і вашої сім'ї, а такА свого бізнесу буде залежати від правильного вибору охоронних систем. Всі ми бажаємо, щоб поряд з нами працювали гідні люди, яким можна довіритися, особливо якщо відповідальність за підбір персоналу лягла на ваші плечі, а вакантна посада передбачає роботу з цінною інформацією яку фінансову відповідальність. Для перевірки кандидатів на предмет довіри і є служби безпеки. А якщо такої служби немає! Вчора ввечері зустрівся зі своїм клієнтом, якого коучу по питаннях просування бізнесу в Інтернеті. Сиділи і обговорювали стратегію просування його компанії з продажу віконної фурнітури. Треба сказати те, що і тут він повідав мені класну історію, яка б мені раніше в житті не прийшла б у голову. Пару днів назад довелося побути у шкурі торговця побутової техніки. Ні, мені не довелося стояти на ринку, але в магазинчику за 3 години роботи, я продав 5 пральних машин і 2 плити газових. Як мені здається, тут все просто, як і скрізь в житті. Не для кого не секрет те, що це компанії (або люди) роблять всього-лише якусь річ трошки краще, ніж це роблять інші люди на планеті. ! Запам'ятайте цей пост! Розумієте, чому велика частина людей не досягають успіху в бізнесі? Думаєте тому що вони тупі? Нееет. У мене працює багато людей, які набагато розумніший за мене. І навіть не треба і говорити про те, що вони так майстерно приводять мені клієнтів, так професійно з ними працюють, що мені здавна пора згоріти від власного відчуття своєї неповноцінності. Але цього не відбувається. Чому? У мене є надзвичайно потрібна, на мій погляд, звичка. Кожен пн я пишу для себе план на тиждень. І спочатку я пишу 5 речей, які в неодмінно порядку необхідно зробити для поліпшення мого бізнесу. Замислювався як-то я над тим, чому в одних все виходить просто, а у решти ну ніяк не клеїться--життя. Вообщем усвідомити це так само просто, як і просто. Особисто я розглядаю ці речі ах так. На даний момент знову будуть писати в коментах, що Сергій Жуковський говорить банальщину. По суті, якщо почитати мій блог, то всі мої пости в якийсь мірі банальні. Але хто сказав, що конкретно креатив робить кошти? Може 1-2% компаній роблять засоби креативно якось, інші найбільш 90% роблять їх по звичайних та відпрацьованим схемами. Бажав вчора лягти поспати раніше. Ага. Поспав (: Розбудили. Було б погано, якби ми не відзначили те, що але пост не про це. Пост знову про гарантії. Додати новітній коментар
|